søndag 11. desember 2016

Trim uke 48 og 49

Jeg har begynt å trimme!
Jeg går. Jeg har prøvd å jogge litt også men det er så tungt at det ikke er morsomt for fem flate øre! Jeg greier å jogge 1Km sammenhengende hvis det heller litt nedover... og hvis det heller enda mer nedover klarer jeg kanskje å jogge 2Km sammenhengende. Hvis det derimot peker litt oppover så må jeg gå. Jeg tror aldri jeg har vært i så dårlig form noen gang - og jeg har vært i elendig form mer enn en gang i mitt liv... så det sier jo ikke rent lite!!
Trim siste to ukene - antall km gange!
Noen dager - sånn som i går - gikk jeg ikke en meter. Da lå jeg på sofaen og var kvalm hele dagen. Heldigvis var det lørdag og jeg kunne ligge på sofaen hele dagen. Spesielt gøy er det ikke, men det er nå bare en gang sånn det er. Målet er å gå og alternativt prøve å jogge litt innimellom hvis jeg klarer. Hvor ofte, hvor langt eller hvor lang tid jeg bruker spiller ingen rolle. Det jeg vektlegger er trim, frisk luft og følelsen etterpå. Jeg skal ikke være utslitt etterpå for det tillater faktisk ikke livssituasjonen min. Jeg må greie å administrere resten av livet. Jeg kan ikke slite meg ut og bli liggende virkeløs på sofaen - det kan jeg bare ikke. Det er totalen som bli avgjørende. Og de dagene hvor jeg bare er skikkelig kvalm - sånn som i går - så utgår all trim. Så sånn er det! :-)

2 kommentarer:

  1. Du er flink! Ikkje alle som hadde klart å gå/jogge tre mil i veka i den situasjonen du er i no. :) Formen vil komme tilbake!
    Anne Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Må innrømme at det mest har vært gange MEN - samma det - trim er trim :-) Jeg var jo totalt inaktiv i første svangerskap så jeg vet alt om å ikke være i stand til å være i aktivitet. Så jeg er bare glad for at jeg kan gå og gleder meg over å kunne være ute! Så får vi se hvor lenge jeg klarer det... basert på første svangerskap så har jeg som sagt lagt listen veldig lavt - klok av erfaring ;-)

      Slett