søndag 12. juni 2016

Oppsummering uke 23

En klok utøver sa en gang at hvis man kjenner antydning til noe man tror kan være tilløp til en skade så skal man ikke ta en hviledag - man skal ta 2 hviledager. Jeg skal ikke påstå at jeg kjenner antydning til en skade men jeg kjenner definitivt at det murrer (stikker) i leggene, så for å være på den sikre siden så startet jeg derfor uka med to hviledager. Jeg tror uansett ikke at det er noe alvorlig på gang - bare litt murring - men jeg ville bare være på den sikre siden!


Oppsummering uke 23
Mandag: -
Tirsdag: -
Onsdag: 10Km rolig morgenjogg (57min)
Torsdag: 9.2Km rolig transportløping til jobb (53min)
Fredag: -
Lørdag: 15.5Km rolig langtur (1t31min)
Søndag: -
Totalt: 34.7Km løpings

De gode nyhetene er at skulderen er så godt som friskmeldt!!! HURRA! Mandag var jeg på NIMI igjen hos fysio'n og vi feiret med (trommevirvel): håndstående! Det tok altså 12 uker med rehabilitering før jeg var (nesten) så god som ny igjen og jeg nådde målet om å stå på henda igjen. Neste mål er crawl.... men det stresser jeg ikke med, jeg har en hel sommer på meg! :-)

1 kommentar: