søndag 29. mai 2016

En bedriten treningsuke

Det har bokstavelig talt vært en bedriten uke. Tirsdag satte vi kursen hjem til Norge etter 4 dager på konferanse i Barcelona - og utrolig nok så greide jeg å bli matforgifta siste dagen.... knurr! Skikkelig irriterende. Og som bildet viser så gjør 5 dager med "i overkant hyperaktiv fordøyelse" noe med energinivået. Jeg føler meg bare helt - helt - helt tom nå!!
Oppsummering trim uke ?? (husker ikke hvilken uke vi er i men det er fortsatt mai):
Mandag: -
Tirsdag: 7Km rolig løping 
Onsdag: - [matforgiftet]
Torsdag: - [matforgiftet]
Fredag: - [matforgiftet]
Lørdag: 5Km rolig løping
Søndag: 8Km rolig løping
Totalt: 20Km løping
Statistikk siste 8 uker - #Km med løpesko
Målet for uka var å løpe en langtur på cirka 15Km. Min lengste løpeøkt post-skulderluksasjon har vært 12Km. Og målet var altså å økt til 15Km denne uka. Det målet måtte jeg bare gi opp - det gikk rett i dass gitt!! Jeg gjorde et forsøk i dag men etter 3Km ville jeg bare ta taxi hjem... 
  
Zermatt halvmaraton nærmer seg med stormskritt - kun 5 uker igjen. Det betyr i praksis at jeg kun har 4 uker på meg til å "legge grunnlaget". Jeg er med andre ord sånn passe langt unna å være klar, og tiden er knapp. Så da passet det ekstra bra å bli matforgiftet og miste en hel uke med verdifull trening - NOT!

Men samma det: det nytter ikke å dvele med ting man ikke får gjort noe med!
Fokus: fremover! I morgen er det ny uke og nye muligheter. Jeg er klar! :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg har trua, -du kommer deg fort når du bare kommer igang igjen. Grunnlaget er der, i bånn, -det er jeg helt sikker på. Heia på deg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du har trua :-) Jeg hadde trua - men nå er jeg ikke helt sikker lenger. Håpet derimot, håpet har jeg ikke gitt opp ;-) Viktigste bekreftelsen var at fysio'n har trua på at skulderen kan bli klar for 21Km klatring - det var oppløftende å høre! Men den fysiske formen - ai ai ai - den blir nok ikke helt klar, hehe...

      Slett
    2. Tro kan flytte fjell.

      Slett