lørdag 30. april 2016

Museskritt

Dette bildet er fra Nordmarka - tatt i går morges før 7.
Det kan med andre ord snø i Oslo også i April.

I går testet jeg sammenhengende lunting i motbakke - det gikk greit nok, men jeg må atter en gang bare konkludere med at dette er og blir en skikkelig tålmodighetsprøve!

Jeg kan jo bare håpe og tro at nå som jeg har passert de magiske første 6 ukene så begynner ting å komme mer på plass i skulderleddet igjen, og at strukturene dermed kommer til å tåle mer og mer belastning fremover. Jeg skjønner jo at det ikke nødvendigvis betyr at progresjonen kommer til å gå raskere, men det kan kanskje bety litt mindre smerter... og det hjelper jo en hel del! 

Om 9 uker skal jeg lunte 21Km i motbakke så 3Km lunting er jo en fin start med tanke på halvmaraton i Zermatt 2 Juli...

Gårdagens høyde- og pulskurve
Når du bruker like lang tid på å lunte i motbakke som du bruker på å gå ned igjen etterpå... LOL! :-) Men museskritt er også skritt har jeg hørt....!!

2 kommentarer:

  1. Unner deg rask og god bedring og håper museskrittene snart forvandles til lange raske løpesteg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk og ja, det hadde vært kjekt med noen gaselle-steg nå ;-)

      Slett