tirsdag 29. mars 2016

SRM sesong 16

I morgen starter den 16. sesongen av Sognsvann Rundt Medsols (SRM) og alle hjerter gleder seg! Mitt hjerte gleder seg i alle fall :-)
I år har du hele 30 onsdager å gjøre det på - så det er bare å få på seg mascara'n og kompresjonssokkene å ta turen til Sognsvann! 

Jeg kommer (for å heie på guttungen som skal perse) - spørsmålet er: kommer DU???

De frivillige medarbeiderne og arrangørene av SRM kommer i alle fall! Alt om arrangementet kan du lese om på hjemmesiden HER.

3 kommentarer:

  1. Shit - jeg glemte at SRM var idag!
    Hodet mitt lurte meg til å tro at sesongåpningen var neste uke.

    Synd jeg ikke leste denne bloggen i går.
    Men det hadde neppe blitt noen pers uansett :)
    Gårsdagens treningstur var labre greier.

    SvarSlett
  2. Da har du 29 onsdager å gjøre et på :-) Og man kan ikke perse hver onsdag (det er i alle fall det jeg sier til guttungen!!). SRM er jo til for å komme i form så det er bare å stille uansett form og farge! :-)

    SvarSlett
  3. Helt enig :) SRM er en fin måte å teste formen på. Og så inspirerer det automatisk til å løpe med litt fart slik at kroppen vender seg til det også.

    SvarSlett