mandag 22. februar 2016

Trening uke 7

IIIiiiik - ny uke - nye muligheter! Jeg sparka i gang ballet med en skitur - sykt bra start på uka! 
HJELP - ny uke!
Jeg våkna med et brak i dag tidlig. Alarmen fikk meg regelrett til å skvette ut av senga. Rimelig i ørska begynte hodet umiddelbart å kverne: "Hvorfor har jeg alarmen på? Er det ikke søndag i dag? Er det virkelig mandag? Hææ? Hvilken dag er det???!!".

Etter å ha summet meg to sekunder kom jeg frem til at jo, jo det var mandag, og så kom jeg på hvorfor alarmen var satt til å ringe tidligere enn vanlig. I dag skulle jeg opp tidligere for å kunne gå fra jobb i rimelig tid slik at jeg kunne nyte en skitur i kveldinga. Målet var å komme ut tidlig nok så jeg fikk litt dagslys, men jeg skulle også ha en liten smakebit av fullmånen.

Så det var bare å få på seg fillene å komme seg på jobb.

Det ble skitur. Starta mens det forsatt var lyst og avslutta i måneskinn - PERFEKT!!!! :-)

Etter en så sykt bra start på uka er jeg spent på hvordan resten av uka blir :-)
Oppsummering trening uke 7:
Mandag: hvile (6Km ski med guttungen)
Tirsdag: 9Km transportløping til jobb, 5.6 Km transportløping hjem
Onsdag: 6.2Km transportløping til jobb, 12.2Km ski på kvelden
Torsdag: hvile
Fredag: 9.5Km transportløping til jobb, 7.7Km transportløping hjem
Lørdag: hvile
Søndag: 15Km rolig langtur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar