søndag 3. januar 2016

Nyttårsforsetter

Jeg har ingen nyttårsforsetter. Kanskje jeg burde hatt det? For tre dager inn i det nye året og jeg er allerede tom for ved... og dopapir. Og jordbærsyltetøy!
Så med andre ord hjalp ikke et nytt år på min evne til verken å planlegge eller skrive handleliste - jeg er helt klart like håpløs i år som tidligere år. Men, nytt av året er at jeg faktisk har tørkerull i hus... den så jeg ikke komme! Tørkerull liksom? Et nytt år og alle dets muligheter har kanskje ikke hjulpet på mine begrensede evner til å planlegge, men jeg kan altså skryte av at jeg allerede har innført noe nytt, tørkerull, og dermed fornyet meg! Ikke gærnt det.
Velkommen skal du være tørkerull
Jeg har også (i dag, ENDELIG!!!) rensa skiene mine. Det var utvilsomt på tide å fjerne all gørra som har vært under skiene fra skisesongen 2014/2015 - aldri for sent vettu - aldri for sent! (for det hadde selvsagt ingen ting å gjøre med at jeg fikk skirens i julegave.... neida, det hadde ikke noe å gjøre med at noen hadde fått med seg at jeg dro på skisamling med ett års gammalt gørr under skiene... og dermed ga meg skirens til jul. Neida!).

Jeg har liten tro på at 2016 kommer til å bli en høydare hva styrketrening angår, så derfor har jeg ingen nyttårsforsetter på strykefronten heller. Men, jeg har allerede tatt noen armhevinger og et par sit-ups. Så nå gjelder det bare å fortsette...

Nei. Jeg tror jeg har størst suksess om jeg bare fortsetter å være meg - det er tross alt det jeg er best til - å bare være meg! Drit i nyttårsforsettene
Trim siste uka
Mandag: 10.5Km rolig morgenløping (6min/km)
Tirsdag: 8.7Km rolig transportløping (6min/km)
Onsdag: -
Nyttårsaften: 30.3Km rolig lang langtur (6min/km)
Fredag: -
Lørdag: 10.2Km rolig restitusjonsjogg (6:24min/km) + 4Km ski (skøyting)
Søndag: 15Km ski (klassisk) 

SÅ alt i alt synes jeg det har vært en god start på det nye året :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar