tirsdag 10. november 2015

Transportløping

Ja det er i all hovedsak det jeg bedriver for tiden: transportløper. Det er liksom transportløping eller ingen løping. Da velger jeg selvsagt transportløping.
Tøye tøye tøye....
Trening uke 45:
Mandag:  -
Tirsdag: 10Km transportløping til jobb
Onsdag: 7.7Km transportløping til jobb
Torsdag: transport sykling til jobb (men ikke hjem igjen fordi sykkelen ble stjålet :-/)
Fredag: 7.7Km transportløping til jobb & 7,7Km transportløping hjem fra jobb
Lørdag: -
Søndag: 10K rolig kveldsjogg

Det er med andre ord ikke mye å blogge om for tiden!
Lekte litt med en volleyball - slo opp en gammel krigsskade - ble litt blå/brun/rød/lilla kan man si

I går snek jeg meg til en times bakkintervall mens guttungen var på trening. Det var unektelig fristende å bare ta en rolig økt men noen ganger må man jo bare sparke seg selv ut av komfortsona. Så da ble det 5x1000m bakkedrag (60sek pause mellom dragene) fra Midstua til Tryvann.  En helt grei økt som jeg utvilsomt burde gjenta.

Midtstua-Tryvann-300 høydemeter
Jeg kommer sterkere tilbake så snart jeg har noe mer spennende å blogge om enn transportløping (det kan fort bli jul før det skjer!) Neida - joda ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar