søndag 25. oktober 2015

En rolig treningsuke

Det er ikke alle uker som er like enkle å håndtere og det er ikke alltid like lett å skape treningsluker i en overfylt timeplan. Denne uka var vanskelig i så måte men jeg fikk tatt igjen litt tapt trening i helga. Så da får jeg bare være fornøyd. Og selv om det utelukkende ble rolige økter denne uka så tror jeg i grunn bare at det var smart - for når man er litt på felgen og på hæla så kan det være greit å holde seg til lett og oppkvikkende trening fremfor hard og utmattende trening. Dessuten er jo sesongen over og man skal jo ha noen uker med obligatorisk hvile....ikke sant? Og ja, jeg skal løpe Barteløpet til helgen men jeg innrømmer at det er mest for show og moro enn for noe annet. Jeg må bare skaffe meg en bart i løpet av uka.... ;-)
Påmeldt!
Mandag: nada
Tirsdag: nada
Onsdag: 7.33Km transportløping til jobb (40:40min) og 5.11Km transportløping hjem fra jobb (30:20min)
Torsdag: nada
Fredag: 7.14Km transportløping til jobb (40:44min)
Lørdag: 15.11Km rolig langtur (1t28min)
Søndag: 9Km rolig løping (57min) + pittelitt styrke
Ny uke - nye muligheter - Girl Power ;-)
 

2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du perser i Barteløpet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp - pers blir det uansett ;-)

      Slett