torsdag 17. september 2015

SRM: generalprøven før 10forGrete

Hei jeg heter Silja og jeg liker å ta selfies i garderoben etter at jeg har løpt til jobb om morgenen.
GOD MORGEN ;-)

Jeg kan nemlig gjøre akkurat som jeg selv vil for jeg har nettopp fylt 40....




Eller var det 4år?

Jeg er i alle fall ikke fjortis - jeg er "fjørtis" :-)

----------------------------------- NOK OM DET ----------------------------------------


I dag løp jeg 7Km rolig før jobb - det var i grunn veldig deilig. Og så avsluttet jeg dagen med å løpe en runde på Sognsvann Rundt Medsols (SRM) - og jeg løp med stoisk ro og selvtillit. Og det føltes veldig bra. Det var siste finpuss og selveste generalprøven før formtesten "10forGrete" på lørdag. Jeg hadde ikke planlagt å delta på SRM men så fikk guttungen en bursdagsinvitasjon og vips hadde jeg mulighet til å løpe SRM. Så da gjorde jeg det. Fantastisk herlig!! Dagens løp var mitt 146 løp med tidtakerbrikke rundt vannet etter min SRM-debut i 2003. Ikke verst det? Tiden rundt vannet i dag ble 14:21 - en tid jeg er veldig godt fornøyd med - særlig siden den alternative løypa vi løp i dag var en tanke hardere enn den vanlige løypa. Så da er jeg klar for mitt første 10Km løp som ekte fjørtis på lørdag - det gleder jeg meg til! Juuuuhu :-)

Masse lykke til til alle dere som skal løpe på lørdag. Ikke heng dere for mye opp i GPS målingene i år da.... :-)

2 kommentarer:

  1. Hurra for deg og gratulerar så mykje med denne super dagen!!
    Ja når har eg endeleg fått eit svar: ein blir fjørtis!
    Det er forresten ein herleg tid, å vera fjørtis :)

    Eg er imponert over alle dine SRM - såå kult!
    Sånt hadde eg likt, eg har jo sans for tall. Første mål er 10løp, så 20, så 25, 50 osv.
    Uendeleg med motivasjon.

    Eg er blitt så treg til å ta selfies, kanskje skal eg ta det opp igjen?
    For som fjørtis kan me gjera som me vil.
    Bra :D

    Masse lykke til på 10 for Grete!

    Imke

    (PS: eg har altså lansert ny blogg-den gamle skal ikkje slettas, men kanskje gjerast tilgjengeleg igjen seinare.Men foreløbig så bloggar eg utan navnet mitt, men med bilder av meg - derav det litt fordreidde navnet: då blir det mindre googlebart :D :D )

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått og lykke til i helgen!

    SvarSlett