torsdag 27. august 2015

Høstens (tentative) løpsplan!

La meg illustrere siste ukers utvikling.

Uke 32 og 33 var jeg på topp. Løp 50Km i uka (som er mer en vanlig) og overgikk meg selv.

På topp!
Uke 34 var jeg på hell - kroppen sa fra om at den ikke var helt frisk men jeg løp i Zermatt, ba aftenbønn og håpte på det beste.
Still standing

Uke 35 sa det pang og det var ned for telling - skikkelig piggtrå i halsen, snørr og gørr, og nix trening. Fortsatt sjuk.... bæsj, men det kommer seg!
Nede for telling (men ler ikke like mye som på bildet)

Så da er det ikke annet å si enn: stupid is who stupid does (men det var aboslutt verd det altså!). SÅ det så! :-)

Og mens jeg har drevet dank disse dagene har jeg selvsagt lagd en tentativ løpsplan for høsten - for er det ikke når man er syk at man legger løpsplaner? Jo, jeg tror det.

Slik ser den ut:
3. September: Sognsvann Rundet Medsols
19. September: 10forGrete
26. September: Oslos Bratteste (???)
30. September: Sognsvann Rundet Medsols
6. Oktober: Skjennungstua opp
10. Oktober: 5Km Nøklevann Rundt (må ha barnevakt)
17. Oktober: Hytteplanmila
31. Oktober: Barteløpet

Jeg gleder meg - men akkurat nå gleder jeg meg mest til å bli frisk så jeg kan begynne å trene igjen! Over og ut :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar