søndag 24. mai 2015

Hollywoodfruer og andre viderverdigheter

Åsa i Svenske Hollywoodfruer ville ikke være venninne med Caroline fordi hun hadde grodd "busk". Skal man tro Caroline så er det vist svært trendy med "busk" for tiden men Åsa's sa hun ikke under noen omstendigheter ville omgås noen med "busk".

Det jeg lurer på er om det også er trendy med nisseskjegg og om Åsa ville vært venninne med meg hvis hun hadde sett det obskøne nisseskjegget jeg fikk på tightsen under dagens 15Km løpeøkt i regnværet....


Hvor kommer dette hvite "nisseskjegget" (skummet) fra? ;-)
Utrolig hvor mange dårlige tv-serier man rekker å se når man er hjemme med sykt barn.... :-)

Etter Fornebuløpet onsdag har guttungen og jeg vært syk - vondt i hals og mage, og guttungen fikk også feber og hoste (det slapp heldigvis jeg). Etter en helg alene hjemme med syk guttunge og etter en uke med ikke alt for mye trening så smakte det unektelig godt å avslutte uka med 15Km rolig langtur i regnværet (til tross for nisseskjegget). En perfekt avslutning på en uke som ble "så där". Merkelig nok så greide jeg å skrape sammen 43Km med løpesko denne uka så jeg får si meg godt fornøyd med det!

Nå er det ny uke med nye muligheter! JUHU :-)

7 kommentarer:

  1. 43km er ikke "så verst" nei ;)

    *tommel opp*

    (Hva er "nisseskjegg" foressten?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nisseskjegget er det hvite skummet som kom på tightsen da jeg var ute og løp i regnet i dag. Det skummet utrolig mye så jeg børstet det vekk flere ganger underveis. Hva kommer det av? Er det friksjon i stoffet i tightsen i kombinasjon med regnet? Merkelige greier - også kommer det akkurat DER oppe på lårene... ser ikke så bra ut ;-)

      Slett
    2. Aha, ja det har jeg også opplevd! Hva ER det liksom... ;)

      Slett
  2. Såperester i klærne kan være skumle greier;) I hvertfall når de legger seg så sentralt!!!
    Godt å høre at dere så smått er på beina igjen.

    SvarSlett
    Svar
    1. haha - tenkte at det kanskje var stoffet som tightsen er lagd av i kombinasjon med rester av vaskemiddel pluss friksjon og regnvær = skum. Men at det skjer utelukkende helt oppe nesten i skrittet er jo helt ur-komisk.... MEN, jeg var heldigvis ganske så alene i skogen i dag :-)

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så godt at det ikkje berre er eg som ser på Svenske Hollywoodfruer...Har sett alt for mykje på det no når eg har vore limt til sofaen... :p

    SvarSlett