lørdag 4. april 2015

Støl!!

Guttungen på 8år er rimelig spretten og spenstig. Jeg er ikke lenger like spretten i stjerten som jeg en gang var.... men når vi står i bunnen av trappa og hopper med samla bein så greier vi å hoppe opp tre trappetrinn begge to. Men, bortsett fra at jeg matcher han i å "hoppe trappetrinn med samlede ben" så er jeg stygt redd for at han hopper lengre enn meg i stille lengde - og jeg frykter at han allerede tar meg i mange andre spenstøvelser også. Til sommer'n skal vi ta en sjekk og ta med målebånd så får vi se hvor dårlig stilt det er med gamla! Frem til da får jeg bare øve. Og jeg starta i går med høye kneløft, gående utfall og litt andre hopp og sprett øvelser ute bak huset. Så i dag har jeg naturlig nok vært kanon-støl!!!! :-) Pyttskitt - er det påskecamp så er det påskecamp.

Så i dag ble det 1000m svømming! Så får vi se om det blir ski, sykkel, løping, styrke eller hva det blir for moro som venter i påskeegget i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar