onsdag 15. april 2015

Dagens tall: 14:22!

Ny uke = nytt løp i Sognsvann Rundt Medsols karusellen og alle hjerter gleder seg!
Her står gutta og juger :-)
SÅ hva skal jeg skylde på i dag da? :-) At jeg var iskald? At jeg var sulten og sliten? Nei, heller ikke denne onsdagen har jeg dårlige unnskyldninger å komme med! At jeg fortsatt ikke er helt i toppform er greit, men til forskjell fra sist uke, hvor jeg ikke var så happy med tiden 14:37, ja så er jeg ikke misfornøyd med dagens tid: 14:22 er en tid jeg faktisk er godt fornøyd med! Det er nemlig en tid som jeg synes reflekterer godt formen jeg er i pr dags dato - så det kan jeg ikke være misfornøyd med!
Snart kan vi ta frem våtdrakten (nei vet nå litt - DET var jug det!!)
Jeg tok samme oppvarming som sist uke men i dag løp jeg rett inn i en hagel-skur og fant ut følgende: dæven døtte hagel er vondt altså. Anyway: jeg ble ikke bare bombardert men jeg ble søkkvåt også - og kald! Veldig kald! Det tok ganske nøyaktig 2Km ut i løpet før jeg fikk liv i likfingrene igjen....
Denne karen hadde heller ingen grunn til å klage på tiden - persa med 20sek IGJEN!
Adelheid i nye kule sko - jeg må på shopping!!! ;-)
Og som bildene viser: til tross for hagel-skur på vei opp til Sognsvann så er det og blir det slik at sola alltid skinner på onsdager på Sognsvann klokka 18:00 (det er en avtale vi har med værgudene!). Og jeg tror bestemt at jeg fikk vekket kroppen i dag så nå er det bare å lade opp med lange jobbdager frem til 5Km i Fredrikstad på søndag og nytt SRM neste onsdag!
Hum - denne har jeg faktisk vært med å utforma ;-)
Vi ses plutselig - kanskje neste onsdag?? ;-)

8 kommentarer:

  1. Bør kanskje teste dette denne sesongen.....men når jeg hører om disse tidene...og jeg har Holmestrand halv M friskt i minne, ja da kvier jeg meg :) Man velger selv hvor mange runder eller? Vedr søndag, dette ville jeg ha deltatt på, men er på PW cup med eldste sønn.
    Synes formen din virker veldig bra, jeg! Og våtdrakta...ja den gleder vi oss til å dra frem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er form for alle tider på SRM - og det er også fullt mulig å gå - så her har du ikke noe å "frykte"!!

      Slett
  2. Det har du! Utforminga æssø! Og fin er den, det syns jeg! 14:22...bare 28 sekunder ned til persen!

    SvarSlett
  3. Såå kjapp såå tidlig på sesongen! Blir vel hinsides pers i løpet av sommeren dette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg var nok kjappere i starten av sesong 2014..... da løp jeg inn til pers i midten av mai (13:54) og presa grovt på 2 runder'n (29:45) - men på den andre siden så er jeg ikke i håpløs dårlig form heller. Og det er godt - så tidlig i sesongen så lover det bra;-)

      Slett
  4. Jeg synes også at den er kjempefin - utforminga altså ;-)

    28sek er et langt vondt lysår unna pers ja..... så jeg må bare jobbe steihardt fremover om jeg skal tukte 13:54 i år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette var svar til deg Heming - vet ikke hvorfor den havna helt her nede men.... :-)

      Slett
  5. Det meldes om bra løpevær i dagene fremover.
    Noen snakker om 20 pluss. Bare vi blir kvitt den forbannede vinden, så er jeg fornøyd. I det siste har det blåst ganske kraftig i Oslo. På Sognsvann var det skikkelig nordavind så jeg jeg valgt å løpe runden fra vestsiden, dvs medsols som er litt mer skjermet. Men vinden var kraftig og tok der også.
    Gledet meg derfor stort til jeg kom i enden og skulle begynne å løpe på østsiden. For logikken skulle jo tilsi kraftig medvind i ryggen derfra. Men neida!! Hvor ble vinden av da! :)
    Så la oss få det vindstille fremover! Liker å høre mine egne skritt.

    SvarSlett