mandag 6. april 2015

Årets Påskecamp

Noen hevder at påsken er over - jeg aner ikke hva de snakker om - slutt på ferien allerede nå liksom?? Det kan umulig være riktig! :-)
Det har blitt mye hverdagsaktivitet, tonnevis med frisk luft og kvikk lunsj - akkurat sånn det skal være. Det ble kun en skitur med guttungen, men til gjengjeld ble det ditto mer klatring i trær, tennis, besøk i badeland og dekorering av egg.

Vel, vi får vel summere opp årets påskecamp.
Mandag: 3Km jogg (oppvarming) + 30min core + 3Km gange hjem igjen
Tirsdag: 10,6Km rolig (i1) løping + tøying
Onsdag: 10,5Km løping hvorav 5Km tempo (23:30min)
Torsdag: 7,3Km rolig (i1) løping + tøying
Fredag: 3,5Km gange i motbakke og 3,5Km små-jogg ned igjen + tøying
Lørdag: 1000m Svømming
Søndag: 4,5Km rolig løping + tøying
Mandag: 10Km løping (4,5Km motbakke og radig ned igjen) + tøying


Nå tøyer jeg som en ekte helt og ruller på skumrulla nesten hver kveld, ber aftenbønn og så får vi bare se hvordan det går :-)
Tøyer stram og vond forside lår.... ikkje bra!

 

5 kommentarer:

  1. Helt herlig å se bare grusveier igjen - hvor er bildet tatt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Bilene er tatt rett ovenfor Midtstua stasjon. Det som er morsomt, hvis du ser på bildet til høyre, er at du kan gå på ski til venstre på den ene grusveien og løpe tørrskodd til høyre på den andre veien. Da vi gikk på ski innover fra Frognersetra så var det bare å hoppe over grøfta så kunne man løpe på bare grusveier ;-) Kontraster er fascinerende! Så marka kan altså nå brukes til både ski og løping - i alle fall et stykke "opp i lia"!.

      Slett
  2. Du altså, skulle ikke du IKKE løpe så mange dager etter hverandre???
    Men så flink du har vært å trene i påsken da, sånn utenom det ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha - ja jeg vet.... :-) Vel, jeg justerer ut fra belastning og smerte så hvis jeg har løpt rolig og ikke har vondt så tillater jeg meg å løpe neste dag hvis jeg vil og det ellers passer seg slik. MEN, jeg skal bli flinkere til å holde meg til annen-hver dag eller noe i den duren! LOVER :-)

      Slett
  3. Aftenbønn har eg tru på.
    Då tek du den mentale biten også i tillegg til den fysiske treninga ;)
    Og restitusjonen blir nok ekstra god da.

    Vår er deileg!
    Og me skulle alle klatre litt meir i tre!
    Og spørre oss sjølv slik som Daniel Liebermann gjer i boka "The Story of the Human Body": Were you arboreal today? (p.66) :D

    SvarSlett