torsdag 29. januar 2015

Bedriten Bislettøkt og 2XU give away!

Vil du ha denne trøya? 
Jeg kjøpte den grisebillig, jeg har aldri brukt den, og jeg kommer heller aldri til å bruke den. Så det er i grunn bare tull at den ligger i skapet mitt – særlig hvis noen andre vil overta den. Størrelse M – passet perfekt til meg. Greia er bare at jeg ikke takler tøy med høy hals – jeg takler ikke noe som strammer mot adamseplet mitt. Denne har ikke høy-høy hals men akkurat høy nok til at jeg får fnatt. Derfor har den ligget ubrukt i skapet mitt. MEN, nå kan den bli din om du vil ha den! Så bare skrik ut! :-)
Jeg tøyer og masserer
Dagens bedritne Bislettøkt:

4 runder (2184m) i sone 1 (fart: 5:27min/km)
6 runder (3276m) i sone 3 (fart: 5:00min/km)
2,5min ufrivillig dopause
4 runder (2184m) i sone 3 (fart: 4:53min/km)
5min ufrivillig dopause.....
1 runde jogg....

...og så var det takk og farvel, over og ut, bort vekk adios..... ses igjen en annen dag – og da forhåpentligvis med en mage som er i litt bedre form! Jeg gav meg selv poeng for forsøket, poeng for at jeg ikke gav opp etter første dobesøk og enda flere poeng for at jeg valgte å stå av etter andre dobesøk. At målet var å løpe 12Km (2Km i sone 1 og resten i sone 3) og at fasiten "bare ble" knappe 5,5Km i sone 3 trenger vi vel strengt tatt ikke snakke om, eller? ;-) Pytt skitt. Skitt skjer stadig vekk!! 

Nok skittsnakk – sjabings sjalaboms – vi ses plutselig ;-)

9 kommentarer:

  1. Hei! Jeg er interessert - men hvor mye skal du ha for den?
    Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Den skal du få helt gratis Solveig ;-) Eneste jeg trenger er litt info slik at jeg får gitt den til deg...

      Slett
  2. Herlig med innlegg fri for glamour og forskjønnelse av hverdagen:-)))))))))

    Ønsker deg en god helg, Silja!

    Hilsen .janickeloeken

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, du får sagt det Janicke ;-) Magetrøbbel har aldri vært særlig glamorøst så det nytter liksom ikke å forsøke å pynte på virkeligheta der!

      Nå er helga snart over så jeg får si: god søndag til deg!!

      Slett
  3. Ååå - tusen takk - så snill du er - og så heldig jeg er��
    Adressen min er Kjølholtvn. 114, 1680 Skjærhalden.
    Noe mer du vil vite?
    Ha en god kveld�� Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert! Da trenger jeg kun en konvolutt og et par frimerker - og det får jeg på posten! Skal forsøke å få sendt trøya i morgen (men av erfaring så tar det alltid LITT lengre tid med meg enn hva jeg selv tror, så vær tolmodig - den kommer i løpet av uka!).

      Slett
  4. Så bra - og hjertelig takk igjen:-) Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ok - så er jeg veldig treg men nå skal jeg sende overdelen - har konvolutt så nå gjenstår dte bare å gå på posten ;-)

      Slett
  5. Jeg fikk den her om dagen - takk takk:-)

    SvarSlett