søndag 14. desember 2014

Nesten er godt nok!

Denne uka greide jeg ikke å innfri helt – bare nesten, og nesten får være godt nok i adventstida!
Snø i marka (enn så lenge....)
Mandag: 30min Core 
Tirsdag: 6.4Km morgenjogg (38min)
Onsdag: - [(5.4Km gange (49:30min) hjem fra jobb]
Torsdag: 14.1Km rolig langtur (1t25min)
Fredag: 7.1Km rolig løpetur (43:30min)
Lørdag: -
Søndag: 14Km rolig langtur (90min)
Nye bukser - digger!
Det nytter ikke å fokusere på alt man ikke rekker for man kan jo bli deprimert av mindre. Jeg får derfor heller fokusere på alt jeg faktisk rakk og være fornøyd med det:
1. jeg rakk å løpe 41Km denne uka – hurra!
2. jeg rakk å bake pepperkaker
3. jeg rakk å arrangere julebord for 112 mennesker
4. jeg rakk å vaske badet
5. jeg rakk å shoppe nye tiltrengte bukser – hurra! 
6. jeg rakk å lyn-shoppe noen julegaver
7. jeg rakk å skrive en hel haug med julekort
8. jeg rakk å kjøpe nye håndklær
9. jeg rakk å jobbe en hel del overtid
10. jeg rakk å spise alle mine favoritter fra twistposen...
NAM!
Så da er jeg i grunn ganske så godt fornøyd med ukas innsats!! Neste uke er målet å rekke å sove litt også.... det må jeg bare greie! ;-)
Rakk å pynte meg litt også.... man får ikke mer gøy enn man lager selv! ;-)

2 kommentarer:

  1. What? Detta kaller jeg å innfri! Synes det var en lang, fin liste både på trening og andre gjøremål.
    Jeg rakk mye forrige uke selv, til og med kjøpe meg nye bukser. Stiller nå på jobb UTEN hull på knærne:-)

    Ønske deg en super uke, Silja!

    Hilsen
    .janickeloeken

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe - joda - jeg klager ikke ;-) Jeg fikk utretta en hel del sist uke. Det var vel egentlig bare en spinningtime jeg ikke rakk samt en sone3 løpeøkt som utgikk!
      God uke!

      Slett