søndag 17. august 2014

Trekning av KONDIS medlemskap

Jeg vant altså runners.no award (i både Juni og Juli). Premien var ett års gratis medlemskap i KONDIS. Siden jeg allerede er medlem så fikk jeg lov til å gi vekk premiene. Og det ble trekning på god gammeldags måte og med Tim som vitne (og fotograf).
Så, vinnere av ett års gratis medlemskap i KONDIS ble: Irene og B. Grattis! Send meg en epost (srasmus alfakrøll gmail.com) med navn, adresse etc så fikser jeg resten. Til dere som ikke vant: hvis jeg fortsetter å vinne runners.no awards så lover jeg å spare lappene med navnene deres til neste runde – lover!!! ;-)

4 kommentarer:

  1. Å hurra, tusen takk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig - håper du blir fornøyd!

      Slett
  2. Kult! Blitt syk etter stafettløping i helgen :(
    Så dette varmet ;)
    Ser nå frem til 10 dagers antibiotikakur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Auch - det hørtes ikke bra ut!!! Sørg for nok søvn og mat i tillegg til antibiotika! God bedring og kos deg med kondis bladet når det kommer ;-)

      Slett