søndag 2. mars 2014

Oppsummering uke 9

Uke 9 ble (også) en forholdsvis rolig uke:
Mandag: 6x650m bakkeintervall; totalt 11.4km
Tirsdag:
aktiv hvile (6km rolig på ski; styrke for overkroppen)
Onsdag:
7km rolig morgenjogg (i1)
Torsdag:
10km terskeløkt (i3)
Fredag:
Hviledag
Lørdag:
9km rolig morgenjogg (i1)
Søndag:
7km moderat, kort, intervallprega skiøkt (i3-4 bakkedrag)

Juletre
Det er fortsatt mørkt om kvelden. Fordelen er at jeg fortsatt kan kle seg som et juletre uten at noen ser det....

I skisporet derimot – der kler jeg meg selvsagt anstendig! ;-)


8 kommentarer:

  1. Fantastiske Oslo. Grått og trist i byen. Lyst og hvitt i marka. Pluss og regn i byen. Minus og snø i marka. Vi er heldige som har marka bare minutter unna! Selvom man sitter i stua og det ser nitrist ut ute, så er det bare å tenke litt lenger og man har et snøeldorado innen rekkevidde. Det er nok mange som ikke tror det er noen skimuligheter når man ser folk sykler og jogger ute :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja der er helt sant!

      Problemet var bare at jeg fra stuevinduet så 0C i dag og tok ikke høyde for at det var -2C i marka - så jeg gikk på en liten smøresmell ;-) Amatør! jeg var dog ikke alene for å si det slik - det hjelper jo om ikke annet litt på selvfølelsen selv om det ikke fikk kladdene til å forsvinne, haha ;-) Det var uansett verd turen selv om den da ble litt kort...

      Slett
  2. Er det virkelig fortsatt skiføre i Oslomarka????? Her er det bare grønt. Til og med kunstsnøen i Drøbak er borte. Jeg har fortsatt ikke hatt på meg ski i år. Og det kan jeg ikke huske at har skjedd før.

    SvarSlett
    Svar
    1. Masse snø i marka her ja ;-)

      Slett
    2. Det er mye snø i Oslomarka ja!

      Nesten uvirkelig mye.... Det skulle man ikke tro når man går nede i byen, ved Ullevål stadion, på Torshov eller for den saks skyld er på Smestad - hvor det råder bar asfalt, grått og trist vær.
      For bare noen hundre meter opp i høyden så er det full vinter her i Oslo.
      Kontrasten er kjempestor!
      Det er som å dra på fjellet når man kjører fra lavlandet og oppover mot Holmenkollen :)

      Slett
  3. Bra treningsuke og ukestotal det der! Og morsomme løpehansker! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Som du ser under: jeg har bare lånt de av mannen ;-)

      Slett
  4. Hanskene er MINE Ingunn :) Silja har bare lånt de !!!!

    SvarSlett