fredag 6. desember 2013

Luke 6: fRanking, lotteri og 10Km fredagsjogg

Luke 6 ble innholdsrik. Dagen starta med at jeg oppdaga at jeg trona på førsteplass på fRankinga til Frode. Og "tilfeldigvis" valgte han å legge ut et bilde av meg iført buff... :-)
Mitt første skirenn
Og selv om det er veldig moro at flere liker å lese bloggen min – ja så er det like greit å innse (før jeg kommer i skade for å bli litt for kjepphøy mener jeg, *ler*) at jeg neppe kommer til å beholde førsteplassen så veldig lenge! Min virkelighetsoppfatning pleier å være ganske så realistisk så jeg blir ikke veldig lei meg om jeg forsvinner ut av lista ved neste oppsummering! Livets lotteri er som kjent noe tilfeldig.... ;-)
Buff fra Løpeskjørt
Så over til Buff-lotteriet:
De tre som var raskest på avtrekker’n lovte jeg umiddelbart en buff. Så, værs så god til gull, sølv og bronseplassene
Gunnhild
Kristine Os
@ceciliva

Så tok interessen seg brått opp og jeg måtte derfor trekke lodd om de resterende buffene. De heldige ble:
Anne-Brit
Guro
Ane Rose
Trippelguri
Line
Irene
Eline

Send meg navn og adresse på (srasmus alfakrøll gmail.com) så sender jeg buff til dere!
Knuckle Light
Ja, og så fikk jeg til sist en deilig 10Km joggetur på glatta i mørket – skumle greier – plutselig var det glatt liksom!! Heldigvis var det bare enkelte partier som var speilglatte og heldigvis så tok jeg med Knuckle lysene mine.

Mer omtale av Knuckle lys kommer kanskje allerede i luke 7!? GOD HELG!!! ;-)


6 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1. plass, nådd helt uten å spille på sex og nakenhet. Så om du skulle komme til å miste plasseringen så kan du jo bare dra sex-kortet. Kanskje sammen med Tim.

    Men konkurransen kan bli hard, om det kommer slike skribenter på runners.no:
    http://solheimdal.blogg.no/1379446738_ny_herlig_treningsuke.html

    Eller:
    http://rachelnordtomme.blogg.no/1374883685_king_of_the_world_on_.html

    Men så lenge det varer, nytt topplasseringen!

    Frode.

    SvarSlett
    Svar
    1. haha - jeg spiller alltid på sex - med Tim.... haha, neida! ;-)

      Slett
  2. Jippi! Jeg gleder meg til å skremme bort elgen med rosa buff gatelangs her i Gjerdrum! Og feirer med en ti km, mest trolig tilsvarende din her, utendørs ikveld. Sender mail med adresse :) GOD LØRDAG.

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til å høre historien om da du skremte elgen med Buffen ;-) God helg Line!!

      Slett
  3. Gratulerer med rankingen og tusen takk for buff, gleder meg til å bruke den!

    SvarSlett