torsdag 5. desember 2013

Luke 5: vil du ha en BUFF?

I dagens luke lå det 30min gange før frokost på vei til jobb: DIGG! Og så fikk jeg Buff fra Løpeskjørt.no
Vil du ha så skal du få!!
Jeg fikk såpass mange at jeg tenkte å gi vekk en håndfull. Så hvis du vil ha en buff så er det bare å skrike ut i kommentarfeltet så sender jeg en til deg! Er det mange som vil ha så får jeg kjøre loddtrekning – dobbel spenning – det liker vi, ikke sant? ;-)


Ja, og hvis du skal handle på Løpeskjørt.no så kan du bruke følgende rabattkode siljaifarta så får du 15% rabatt på ALT i shoppen – Tone er helt klart iført nissedrakt for tida! ;-)

Dagens luke inneholdt verken storm i kasta eller snø – men kanskje vinter’n kommer i mårra?? Den som venter på noe godt.....


20 kommentarer:

  1. Silja! Jeg trenger en ny buff! Den gamle er blitt sur.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå, det er utrolig snilt! :) Tusen takk!!

      Slett
  2. Om du virkelig skal gi bort en av de stilige biffene stiller jeg meg mer en gjerne i kø for å få;)
    Her er det forresten storm i kastene og litt til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Køen er såpass kort enda at du skal få du også!!

      Slett
  3. Så snilt å gi bort da!! De var jo veldig råsa og fine, så ja jeg kunne gjerne tenke meg en hvis du har igjen:D
    Hilsen @ceciliva

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! For en gledelig overraskelse, gleder meg til å løpe med den! Skal instagramme;D God helg, hilsen C.

      Slett
  4. Jeg vil også ha en buff! Jeg bruker ungene sine når jeg er på løpetur og de trenger dem egentlig selv... Jeg har fulgt deg en stund men ikke sagt hei. Hei! Du har fått opp øynene mine for løpeskjørt.no og jeg skal helt klart bruke rabattkoden! Mye fint der!

    SvarSlett
  5. Jeg vil også gjerne ha. Også er den rosa :-)

    SvarSlett
  6. Ja, vil være med i trekning om ROSA buff!

    Å gå til jobb er verdens beste medisin for å våkne (går selv ca 35 min. + buss hver morgen...) Da blir en i godt humør uansett hvordan humøret var nå en tråkket over dørstokken.

    SvarSlett
  7. Og så rosa da, knall fin! Jeg vil også gjerne være med i trekningen! Har veldig lyst på løpekjole, men en er på tilbud i dag så da får en vel ikke rabatt i tillegg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke om du får rabatt på toppen av rabatter som allerede ligger inne - det pleier jo ikke å være slik men du kan jo alltids bare kontakte Tone om du er usikker! Jeg vil også ha kjole - så hvis de er på salg i dag så må jeg inn å sjekke med en eneste gang!

      Slett
  8. Melder meg på:-) Fargen frisker opp i høstmørket

    SvarSlett
  9. Spørs om ikke det blir julegaver til meg selv nå, fra løpeskjørt! Melder meg på trekning av kul buff med det samme:-)

    SvarSlett
  10. Vel, i min luke i går ble det oppkast, toalettbesøk og svimmelhet:( uggh....kom som kastet på etter en økt på tredemølla. Men men...ingen vet hva lukene inneholder i disse dager. Ved bedre mot nå. Blir selvsagt med i loddtrekningen da jeg er veldig glad i rooooosa, og buffer får man aldri nok av.

    SvarSlett
  11. Åå jaaa, jeg vil GJERNE ha en rooosa buff! ;D

    SvarSlett
  12. Hei:-)
    Jeg vil også svært gjerne være med i trekningen! Kjempe fine buffer!
    Hilsen Eline

    SvarSlett
  13. Så utrolig smart med trening i adventskalenderen!! Den ideen låner jeg :))) . Og jeg fikk veldig fin buff (og sjokolade) i pakken fra løpeskjørt for 1-2 uker siden :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp - trening i kalenderene er en stor motivasjonsfaktor i desember!! Genial greie.

      Så bra at du fikk buff for nå lodda jeg ut alle som en! jeg hadde tenkt å gi bort til venninner på nissefest i morgen men siden det var så mange som ville ha her inne på bloggen så endte jeg med å gi bort alle som en - sånn er det når man er bløthjeta haha ;-)

      Slett