onsdag 13. november 2013

Sponsorpakke og reflekspoliti!

I går fikk jeg pakke fra Løpeskjørt.no og da ble det jo rene julekvelden i stua!

Swirl Hoodie - my precious!!

I pakken var det masse kult stæsj. Jeg får som kjent tøy og treningsrelaterte produkter til testing fra Løpeskjørt.no – Løpeskjørt har derfor sponset meg med produkter som jeg omtaler i dette innlegget!

Vel, ikke alt i denne pakken var sponset av Tone og Løpeskjørt – for min andre litt mer private sponsor, Tim, hadde nemlig også bestilt litt stæsj til meg fra løpeskjørt denne gangen. Snille mannen ;-)

Er jeg ikke dobbelt heldig som også har en mann som sponsor så vet ikke jeg :-)


Ja sånn apropos når vi nå snakker om sponsing: til alle dere som tror at jeg får penger for å teste tøy fra Løpeskjørt – sorry, jeg må nok skuffe dere der altså! Jeg tester tøy – men penger – det får jeg altså ikke ;-)
Som selvutnevnt reflekspoliti måtte jeg i går rett ut å teste refleksbåndet. Båndet har LED lys som kan justeres i tre ulike moduser: rask blinking, saktere blinking eller konstant lys. Båndet kan også justeres slik at det passer flere ulike livvidder.

Og jeg kan allerede etter første turen si at dette båndet er verd pengene! Da jeg gikk på rulleski i Maridalen for noen uker siden observerte jeg Skofterud med et lignende lysbånd (integrert i refleksvesten så det ut som) og jeg tenkte ”et slikt bånd må jeg bare ha”. For jeg vil bli sett når jeg ferdes i mørket!!

Nå ser jeg frem til å teste de andre produktene – gleder meg!!

18 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se deg med skjørt nå. Gjerne på en rulleski-økt :-D
    Er jeg heeelt treig som løper med sånn reklame-Euronix- refleksvest? Burde hatt noe litt kulere kanskje?

    SvarSlett
    Svar
    1. refleks er refleks - om det står Adidas eller Euronix spiller ingen rolle!

      Etter noen økter i mørket på rulleski - hvor jeg tross alt beveger meg i kjørebanen og ikke på fortauet - ja så føler jeg meg faktisk mye tryggere med blinkende lys i tillegg. Når det regner føles det også bedre med lys i tillegg til refleksvest når jeg løper - for sikten er betraktelig redusert i grått vær. Jeg må også innrømme at som billist i byen hvor folk spretter frem fra alle kanter med vogner, syklende, på rulleski eller løpende - ja så har jeg sett hvor lite synlig myke trafikanter er selv med refleks - så da har jeg valgt å pynte meg med litt ekstra lys ;-)
      Men som sagt: det viktigste er at man har refleks!

      Skjørtet skal jeg selvsagt gå med på rulleski til ære for deg Anna - men da tror jeg det er fare for at det går opp i liminga når jeg ploger - kan bli en kald affære ;-)

      Slett
  2. Fy flate, den jakka var smashing på deg altså! :oD

    Og haha, penger ja. Det blir det ikke på noen av oss. :oP Kule klær og stæsj får duge inntil videre. :oP Men én dag må det vel bli noen penger til overs i dette Løpeskjørt.no også. :oD

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet du - den jakka satt som et skudd!!! Og den var helt annerledes enn jeg hadde sett for meg ut fra bildet!

      Og jeg må si jeg fikk litt sjokk da jeg forsto at folk trodde jeg fikk penger for å blogge om produktene - hallo?? er det vanlig liksom? jeg måtte presisere flere ganger at NEI - jeg får IKKE penger! For å si det slik: jeg ville ikke hatt penger for å blogge om produktene - ikke om du så hadde kasta de etter meg Tone ;-) Et sted går grena og den går lenge før betaling for blogging; amen!

      Gleder meg til å teste de andre plaggene ;-)

      Slett
    2. Så bra at den satt som et skudd! :o) Astrid ble også positivt overrasket over sin, og da er det så kjekt med dere som kan fortelle akkurat det. Produktbilder yter ikke alltid rettferdighet. :o)

      Hehe, det er ganske vanlig at toppbloggere som lever av bloggen sin får betalt, og det forstår jeg jo. De kan jo ikke leve av produkter alene, og det er jo ganske mye jobb i å omtale og ta bilder, skrive hva man syns etc. Men helt ærlig vil jeg heller ha mine ting hos dere som jeg kjenner fra før, og jeg vet da at da blir det ærlige tilbakemeldinger på produktene. Det er jo det viktigste for både dere, meg og de som skal handle. :o)
      Haha, godt grensa di går lenge før betaling for blogging. :oP

      Nå får du straks medaljehenger i posten også. :oD

      Slett
    3. Ja det var så rart for ut fra bildet av jakka så tenkte både astrid og jeg "blir ikke den veldig tett og varm?" men så var den ganske annerledes i stoffet enn hva jeg trodde ut fra bildet. Den var faktisk MYE kulere enn på bildet!! ;-) Jeg synes som sagt at den nesten er for fin til å trene med..... så jeg må nok bare "hotte" meg litt i den noen ganger først før jeg begynner å bruke den til trening, haha

      Hvis man har blogging som levebrød eller som del av sitt levebrød - ja da kan jeg skjønne det, men seriøst: ser jeg ut som en som har blogging som levebrød?? Hæh? Neppe! SÅ derfor ble jeg rimelig forfjamset da vedkommende ikke en gang spurte men konstaterte at "ja, og så får du penger for det!". Hun tok det for gitt hun mens andre de har da i det minste spurt ;-) vel vel, jeg tar det jo med et smil og skjønner jo at folk tenker og tror mye rart og klandrer dem ikke for det!

      Slett
  3. Har sagt det før, sier det igjen: Neste sesong får løpeskjørt.no en ny kunde! Skjørt SKAL jeg ha!

    SvarSlett
  4. Penger eller ei, det er fint at du skriver om gode produkter. Et sånt refleksbånd som blinker, skal helt klart prøves. Jeg løper MYE langs bilvei hvor det ikke er verken fortau eller gatelys. Selv om jeg løper med både refleksvest og hodelykt, føler jeg ikke alltid at bilene ser meg tidlig nok. Blinking skal herved prøves!

    SvarSlett
    Svar
    1. Blinking på fotgjengere, rullskiister, løpere, syklister osv er noe jeg som bilist setter stor pris på! Dermed er jeg programforpliktet til å bruke det selv også synes jeg ;-) Vi har ingen liv å miste!

      Slett
  5. Heldiggris som får så mye fint tøy til utprøving :-) Den jakka ser så fin ut! Den skal jeg ønske meg til jul tror jeg.....og jeg skal bestille meg litt forskjellig refleksprodukter straks. Gleder meg til å høre anmeldelser etter hvert :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg ble veldig nysgjerrig (litt sånn skeptisk nysgjerrig) da jeg så bidet av jakka. Da jeg spurte Tone om hvordan jakka var så sa hun bare "du kan jo bare prøve". Og jeg ble ytterligere overrasket da jeg fikk se den "live" for den var veldig ulik det jeg hadde sett for meg ut fra bildet. Så jeg er i grunn veldig spent på hvordan den er å løpe med - nesten så jeg synes den er for fin til å løpe med ;-)

      Blinkende reflekser kan jeg bare anbefale på det sterkeste - både de som er til å ha på armen og denne som du har rundt midjen!

      Slett
    2. Jakka er ganske varm å løpe med syns jeg, spesielt nå når høsten er så mild. Så ha noe tynt under. Den blir nok veldig bra når kulda sniker seg på, tenker jeg. :o)

      Slett
    3. Ja jeg tenkte meg det Tone; så jeg har derfor tenkt å spare den litt til det blir litt kaldere igjen ;-)

      Slett
  6. Hihi, jeg vil nå si at det å få tøy sponset som du gjør, mot at du forteller om det på bloggen/live, er mye bedre enn å få noe som helst betaling for det du gjør. Jeg mener, hva er vel bedre "betaling" enn å få noe nytt treningstøy? :D

    SvarSlett
    Svar
    1. HELT enig!! Jeg føler jo at jeg får betalt i form av klær og utstyr; og er ikke det mer enn nok så vet ikke jeg! Jeg vet ikke hvilke avtaler Northug og gutta har, kan godt hende de får masse penger inn på privat konto altså; men jeg er ikke akkurat i den ligaen ;-)

      Slett
  7. Jeg må innrømme at jeg aldri har prøvd å løpe med skjørt, synes det virker litt skummelt hvis man plutselig skulle komme utfor et vindkast eller tryne på asfalten med rumpen til værs? Eller har man tights under? Hunden min har et lignende halsbånd (rosa da, selvsagt tihi) som blinker i mørke. Genialt dersom skaden skulle være ute at hun ser en katt og jeg glipper båndet. Tror nok slikt lys funker bedre enn refleks, man kan jo ikke unngå å se det:)
    Det er jo en gevinst i seg selv å få teste så mange gode treningsklær da! Jeg kunne gjerne tatt på meg å testet litt treningstøy gratis jeg da (tester også sjokolader, heelt gratis, hvis noen fra Freia tilfeldigvis ser dette!).

    SvarSlett
    Svar
    1. Tights under!! Synes det ene skjørtet mitt fra Salomon er lovlig kort selv med tights under..... ;-)

      Slett