tirsdag 19. november 2013

Sjokoladekrise og undertøy fra Skigo!

Skigo ulltøyet (og superundertøyet) som ble revet vekk på tre dager da det ble lansert tidligere i høst er nå tilbake på Supersport.no – og prisen er (overraskende!!?) like fin! Så jeg har regelrett støvsugd hele Supersport.no i kveld – neida (jo da!!). Litt så! Jeg måtte jo sørge for å handle inn et lite lager for det er jo tross alt snart jul! *fnis* ;-)
Og samtidig med at jeg fyller på i treningsskuffen så jobber jeg også iherdig med å kvitte meg med sjokoladelageret mitt.... som sagt: er jo snart jul! Så jeg må jo rydde plass til julegodter! *fnis* igjen (mye fnising i dag!).
It is all gone!

Det er nå kun en toblerone igjen (den står det Tim på), noe julenissesjokolader som tilhører minstemann og noen plater kokesjokolade. Og utrolig men sant: er man desperat nok så smaker kokesjokolade faktisk veldig godt! Og så fant jeg denne boksen.
NAM!
Amorino kjøpte jeg i Barca i Juli og der er fortsatt ganske mange "sigarer" igjen oppi boksen – og det er definitivt disse som holder meg kunstig i livet nå. Hva jeg skal gjøre når denne boksen er tom og kokesjokoladene om kun kort tid ender i julebaksten aner jeg ikke – det eneste jeg vet er at nærbutikken ligger et steinkast unna og den kan bli redningen!

Ja – så en gladmelding
formen er mye bedre – 21km med løpesko er allerede notert denne uka (11km i går og 10km i dag) så jeg sier bare GAME ON! ;-)

16 kommentarer:

  1. Godt å høre at formen din er bedre! Og herlighet så lyst jeg fikk på sjokolade nå... Godtefrimåneden min går sakte altså. Er ikke nødvendigvis det at jeg savner sjokoladen så mye, men savner det å kunne spise sjokolade hvis jeg vil. Men må holde ut, premien venter jo i snopeskuffen min=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Beundrer denne godtefrimåneden din Mia - tror ikke jeg er like sterk i viljen gitt ;-) Godt at du har en fin premie som venter da!!

      Slett
  2. Løpedronning OG sjokkisdronning i en og samme person? jissses! :) supersport.no har virkelig mye fint, og alltid RASK levering. Og du; når det gjelder sjokkis: LYS kokesjokolade er yammie vel!!?? Mmmmm! har alltid et lite lager her. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Japp - jeg legger ikke skjul på at jeg er en sjokoladeelsker! Du vet - det er viktig med disse glykogenlagrene har jeg hørt, hehe ;-)

    SvarSlett
  4. Så fint at formen din er bedre! I huset hos oss har vi 'hemmelige' sjokoladelager i hver vår skuff, hehe... Sjokolade er viktig, spesielt om vinteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. haha - fantastisk - vi har også hvert vårt lager - men det beste var da lillemann gjemte sjokoladenissene sine i sokkeskuffen sin for at ikke jeg skulle finne dem og spise dem opp ;-) Det sier jo ikke rent lite.... ;-)

      Slett
    2. Hehe, den skal tidlig krøkes, osv. :) Jeg husker fortsatt hvor sint jeg ble da jeg oppdaget at pappa spiste smågodt i smug - på en helt vanlig hverdag, det var toppen av urettferdighet for en 5-åring!

      Slett
  5. Brr... Ja, jeg har også gått til innkjøp av mer kvalitetsull til tiden vi går i møte nå (eller, forsåvidt så har den tiden vel allerede kommet for min del... :p)

    M. M. M. Sjokolade er sånn ca det allerbeste spiselige som finnes av "næringsstoffer". Så bare så du vet det: jeg misunner deg all den sjokoladen på bildet! Og kos deg masse med sjokolade-spisingen ;D
    Og foressten, så sies det jo at sjokolade inneholder masse antioksidanter osv osv, så da er det vel bare å "lempe innpå" med virus-motvirkende-sunn-sjokkis da, eller? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det rart jeg alltid er blid liksom ;-) Sjokolade er rene lykkepillen!

      Slett
  6. Hei, takk for tipset - det er pakke på vei til meg fra supersport:-) Har akkurat begynt å følge bloggen din, inspirerende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ;-) Jeg kjøpte for øvrig og hentet superundertøy fra Skigo i går og der tror jeg at jeg foretrekker å gå opp en størrelse! Bare sånn at du er klar over det.... Kjøpte Small i ulltøyet og det passet fint men Small i superundertøyet ble litt i knappeste laget syntes jeg. Buksa funka men overdelen var litt knapp. Samme for mannen min; han passet Large i ull mens Large i superundertøy satt litt tettere på overkroppen enn hva Large vanligvis gjør. Så superundertøy er altså litt mindre i størrelsen enn ulltøyet!

      Slett
    2. Da kom pakken i hus igår:-) Jeg tar alltid med både S og M i prøverommet, tok sjansen og bestilte S og ser ut til å gå bra. Men er litt spent på supertrøya etter første vask, da den var som du skriver, akkurat passe og ikke mer. Gleder meg til å teste til helgen.

      Slett
    3. Har vaska trøya en gang og den passer fortsatt - den krympa altså ikke etter første vasken men jeg tror jeg skal forsøke å strekke den litt etter hver vask - bare sånn for å være på den sikre siden! Og så kjøper jeg nok M neste gang ;-)

      Slett