tirsdag 8. oktober 2013

Produkttesting: Half zip pullover og Long Sleeve

Produktene jeg har testet er sponset av Løpeskjørt.no.

Som medlem av Team løpeskjørt er jeg så heldig at jeg får ulike produkter til testing. De siste produktene jeg fikk til testing var to overdeler: half zip pullover og Long sleeve performance top.
Half Zip Pullover & Long Sleeve Performance Top
Jeg valgte fargen ”watermelon” – jeg syntes fargen var knæsj! Ikke rosa, heller ikke fersken – bare utrolig fresh farge. Me like ;-)

Til nå har det vært i varmeste laget for å løpe med lang arm men nå begynner temperaturen å tillate treningsøkter med varmere plagg. Så nå har jeg endelig fått brukt dem litt mer. Jeg har i hovedsak løpt med disse overdelene men jeg har også brukt Half zip'n til rulleski.

Jeg har absolutt ikke noe negativt å si om produktene men for de som kjenner meg så vet dere nå at jeg likevel alltid har NOE å si. Alltid! ;-)
Half zip pullover
:

Half zip pullover: jeg har angst for ting som strammer og trykker på adamseplet. Noen gensere med høy hals og glidelås passer derfor ikke for meg – jeg takler det bare ikke hvis det presser på adamseplet. Denne overdelen klemte ikke på adamseplet og var ikke ubehagelig! Den besto dermed hals-angst-testen med glans. Den har dessuten hull til tommelen og i tillegg overtrekk til hendene om man skulle trenge det. Slike praktiske detaljer liker jeg. Så dette er en helt klart en overdel som jeg har blitt veldig gla i og som jeg uproblematisk kan gi tommel opp! Veldig bra overdel.
Long sleeve performance top:
Long sleeve performance top: utformingen på denne overdelen er veldig feminin og fin – den er nemlig lengre foran og bak som igjen betyr at den er litt kortere i siden. Overdelen er veldig søt og veldig behagelig å ha på (ingen sømmer som gnager eller lignende) dog overraskende varm! Nuvel, siden jeg er relativt lang i ryggen og liker at overdelene går et stykke nedpå hoftene så ble dette feminine snittet litt uvant for meg. Så vet dere det!

Handana: her ser du også at Tone har handana på høyre hånd. Handana får du også kjøpt på løpeskjørt.no og det er virkelig bare et "må ha" produkt! Årets julegave? ;-)

19 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thanx dude - selv om du er inhabil så sluker jeg det rått, hehe ;-)

      Slett
  2. Å jeg er den lykkelige eier av en grønn long sleeve:-)
    Jeg liker ikke treningstopper som er for store. De må liksom sitte på plass, ikke flagre rundt. Så derfor ender jeg alltid opp i små størrelser. Jeg er jo ikke superstor heller så det har nok en viss sammenheng. Det jeg har merket meg med min grønne favoritt er at armene er noe korte for meg, eller det vil si de hullene til å ha tommelen ut av kommer litt vel langt opp;-) Men jeg klager ikke, heller et ekstra luftehull enn flagrende topp!
    Å det er som du sier ingen sømmer som gnager eller andre ubehagligheter.
    Den eneste tingen jeg kan bemerke er at hjertet på armen har løsnet litt, å det som er så fint. Om du skulle ha noen stalltips på det er jeg svært takknemlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er enig i at passform er viktig og at kroppsnært er best når man løper! Ting som flagrer og slenger er ikke digg! Jeg så faktisk til min forskrekkelse i dag at hjertet på min genser også hadde løsnet litt.... iiiiiiik!! Jeg har ikke rukket å tenke ut om det lar seg fikse på noe vis men jeg har en mor som kan en hel del om stoffer og slikt så jeg skal spørre henne! Genseren er faktisk lang nok på armene mine; som bildet viser. Så for meg er det bare dette med at genseren er kortere i sidene som er litt uvant - den går akkurat kant-i-kant med tightsen men når jeg løper så blir det litt luftig akkurat der i siden - men dette tror jeg altså er fordi min rygg er litt lang og kanskje ikke noe som alle tenker over ;-)

      Slett
  3. De var veldig fine, og kjekt å lese om din erfaring:-) Liker feminine snitt og farger, hurra!

    SvarSlett
  4. Jeg har også en handana. Veldig kjekt altså. Og den pulloveren var skikkelig fin! Både fargen og snittet. Er så glad for at det kommer mer og mer feminine snitt på treningstøy. Selv tenker jeg å bestille lue med hull til hestehalen på løpeskjørt. Kjempestilige og praktiske :-) . Nå ble det litt mer reklame for løpeskjørt.no også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er lov å reklamere for ting man liker ;-) Jeg kunne også tenke meg den lua til jul - den og løpekjole!

      Slett
  5. Nice. Det er veldig kjekt med sånn long sleeve, jeg har en fra et annet merke. Kjekk åpning til pulsklokka også.

    SvarSlett
  6. Liker freshe farger, og liker hjerte:) søtt!
    Plaggene ser gode ut.
    Blir forresten bare mer og mer fristet/nysgjerrig på løpeskjørt! Du er en god ambassadør!

    SvarSlett
  7. God dag, Silja.

    Kan du lage en ny merkelapp / label, med navn "runnersno", som du merker alle relaterte løpsinnlegg med? Hadde vært suverent, for da får jeg tatt med bloggen din på den nye versjonen av www.runners.no. Alle innlegg du merker med "runnersno" vil da publiseres på runners.no.

    Pretty please, with sugar on top!

    Frode ((:

    SvarSlett
    Svar
    1. Sure sure - anything you ask dude! ;-) Så da merker jeg oppkommende (fri oversettelse av upcoming - jeg blir litt forsnorska i hue når jeg forholder meg til engelsk hele dagen skjønner du) innleggene samt det siste innlegget kanskje også - ja sånn tror jeg at det blir ja ;-)

      Slett
    2. Thanks a lot, Silja!

      Perfekt om du merker noen av de siste også ja, for da blir de også importert. Jeg har en ørliten plan om å lansere ny versjon i løpet av helgen, og fint å ha litt innhold fra starten av.

      Tusen takk!

      Ha en flott helg, og hils løpekjekken med sangstemmen.

      Slett
    3. ehhhh - vel - nå autokorigerte den merklappen jeg lagde "runnersno" til "runners.no" - det funker kanskje ikke så særlig bra eller? Hem - jeg får se på det en gang til.... blir litt hissig når jeg ikke får det som jeg vil sånn på første forsøk haha ;-)

      Slett
    4. Pst: "runnersno", uten punktum, er riktig. Ser du opprettet en "runners.no" også.

      Takk!

      Slett
    5. Der ligger de inne som "runnersno" ja, det er supert. dette bør fungere. Tusen takk!

      Slett
    6. Jepp - jeg trodde ikke jeg skrev punktum altså men jeg så at merkelappen ble med punktum så nå har jeg fiksa en merklapp UTEN punktum! Punktum finale slutt ;-) Fornøyd? ;-) phu - mye styr assa. Løper du Nøklevann eller? vi ses plutselig!

      Slett
    7. Haha, ja, jeg er fornøyd. Og testet, og dette virker! Beklager at det skapte merarbeid for deg. Slik blir det nå for alle som skal være med på runners. Grunnen er at folk som skriver skal få mulighet for å styre hva som publiseres der. Legger man ikke til "runnersno" som merkelapp så kommer det heller ikke på den siden.

      Dessverre er Nøklevann samme helg som Furumomila, som jeg løper lørdag. Men merker det er litt surt å miste det løpet. Kunne også tenke meg Ivar Formoes Minneløp, på søndag. Så tre superkjekke løp jeg skulle ha gjennomført nå.

      Du og Tim skal dit? Hvis ja, lykke til!

      Slett
  8. Og til dere andre lesere av denne bloggen, som skriver og har lyst til å være med på runners.no. Gjør det samme, og meld inn bloggen deres her:
    http://goo.gl/3bv8tx

    På forhånd takk!

    Hilsen Frode.

    SvarSlett
  9. Hei Silja. Ser du har vært ute og løpt idag, gjett om jeg og hadde lyst, da....Noen få uker igjen, nå, og så er jeg ferdig med prosjektet mitt, men da er vel løpesessongen over og. Håper du skriver om Nøklevann rundt, kjempeflott område å løpe i :-) Følger med på nettsider og kondis.no når jeg ikke får løpt selv.

    SvarSlett