fredag 6. september 2013

Adidas Adizero Mana 7 - Light makes fast!

I sommer kjøpte jeg ”verdens beste sko” (sitat Tim). Så langt har jeg bare testet de på en kort liten joggetur. I morgen deltar jeg på 5km i Skiløpet – jeg skal dekke løpet for KONDIS og tenkte at når jeg først skal bruke lørdagen på å dra helt ut på landet så skal jeg jaggu også sørge for å få litt valutta for kjøreturen. Så da meldte jeg meg på 5km og tar løpet som en fin treningsøkt – og smykker meg med ”verdens beste sko” for anledningen; jeg må jo gjøre litt stas på arrangøren ;-)


I utgangspunktet hadde jeg tenkt at disse ville være perfekte for halvmaraton men det er vel bare å innse at både beina og grunnlaget er for dårlig for tiden til at det blir løpt noen halvmara med det første.... så da får de bli med på noen litt kortere konkurranser enn så lenge!



Så gjenstår det bare å se om de holder det de lover: ”light makes fast” står det nemlig inni skoen! Vi får se på det da.

GOD HELG og husk å kjør hardt om du skal delta på løpskonkurranser ;-)

7 kommentarer:

  1. Da sees vi kanskje i morgen! Jeg er klar for første konkurranse etter siste fødsel:-))))

    Hilsen
    .janickeløken

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte si lykke til! Jeg bruker Asics Kayano til alt, tror ikke de er verdens letteste sko:-/

      .janickeløken

      Slett
    2. Kayano er vel verdens tyngste sko ;-) Så kult at du skal løpe din første konkurranse igjen; 10 eller 5km?? Uansett: lykke til og lov å si hei om du ser meg ;-)

      Slett
  2. Døh, Ski er ikke langt ut på landet. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe det var ment som en tøyse kommentar; jeg har vokst opp langt ut i hutti-heiti selv så jeg vet at Ski ikke er landet altså ;-))) hehe

      Slett
  3. Tipper du FLYR de 5 km! Liker fargen på de skoa!
    På med skjørtet, på med skoa, på med "Killer-Looken" og kjør hardt!
    Lykke til :)

    SvarSlett
  4. haha - etter en uke med i overkant mye jobb (det var søknadsfrist for forskningsmidler i går - say no more!) og ditto minimalt med trening så føles kroppen helt på bærtur - så det dummeste jeg kan gjøre er å kjøre hardt og det smarteste jeg kan gjøre er å legge meg på terskel og håpe at det holder..... vondt blir det uansett! Så jeg tar det som en fin treningsøkt - jeg trenger nemlig å komem igang med mer høypuls etter å ha surra ALT for lenge i sone 1 nå ;-)

    SvarSlett