tirsdag 6. august 2013

Team Løpeskjørt

Som jeg var inne på i et tidligere innlegg så er jeg del av Team Løpeskjørt og er dermed så heldig at jeg får teste diverse løpestæsj for Løpeskjørt.no. Produktet jeg har testet og som jeg presenterer i dette innlegget er altså sponset av Løpeskjørt.no – just saying!

Tidligere i sommer skrev jeg et innlegg om sportsbher – et innlegg som fikk overraskende mange lesere! HER kan du lese om det.

Sabrina sportsb bh - bildet er lånt fra internett
Sportsbhen som jeg fikk til testing fra løpeskjørt bærer navnet Sabrina. Jeg har testet denne både til styrketrening og løping. Og jeg følte at bhen gjorde jobben - den satt godt og gnagde ikke!! Det jeg umiddelbart reagerte på, men som jeg ikke reflekterte ett sekund over mens jeg trente, var krysset bak.

Bildet er lånt fra det store internettet

Det føltes nemlig uvant å ha disse smale stroppene som går i kryss midt mellom englevingene mine (altså: mellom skulderbladene min). Det er ikke ubehagelig – bare uvant fordi mine sportsbher er brede bak. Så selv om jeg opplever stroppene som uvant akkurat når jeg tar på bhen så reflekterer jeg altså ikke over dette mens jeg trener; det er ikke til besvær og det er ikke på noen måte ubehagelig. Mer som en kuriositet.

Sabrina som jeg testet har innlegg og var i størrelse Small A/B (dette er den minste størrelsen). Denne størrelsen er sagt å skulle passe for jenter som vanligvis bruker bh størrelse 70-75 A/B cup. Selv om jeg kanskje er mer i den nedre grensen (~70A) så satt den godt på meg og gav god støtte. Likevel, og så som bildet også viser, så fyller jeg ikke ut cupen ordentlig – og innlegget i bhen gjør at den dermed ser litt deformert ut, litt sånn "klumpete" helt øverst. Med en litt tettsittende sort t-skjorte over så synes ikke dette.

Positivt
Behagelig å ha på
God støtte
Gnager ikke
Bhen har innlegg som kan tas ut
Størrelsen passer nok perfekt for de som har en helt normal B-cup størrelse

Jeg svetter en hel del når jeg trener så når jeg trener styrke inne så bruker jeg alltid bh med innlegg – da synes nemlig ikke alt gjennom t-skjorta når jeg er svett og kald!!

Negativt
Jeg har ikke noe negativt å si om dette produktet men som jeg skrev så fyller jeg desverre ikke helt ut cupen så jeg blir ikke å bruke denne til halvnakenløping! Det kan vi vel være enig om....

Og herved lover jeg at dette blir siste innlegget hvor jeg viser frem magerutene mine; ok?
Deal! Om jeg føler meg litt sånn teit når jeg poserer spør du? Ja!! Absolutt helteit! ;-)

9 kommentarer:

  1. Takk for testing! :o) Synd det ikke er en XS i den modellen altså.
    Skulle forresten gjerne hatt magemusklene dine. :oP

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er bare snakk om at den er BITTELITT for stor altså! Og jeg tror ganske bestemt at denne størrelsen vil passe til veldig mange som er A/B altså - tipper den sitter som støpt på Astid for eksempel (venter spent på å høre hennes opplevelser). .... så om bare alle sjokoladekaloriene hadde fordelet seg på overkroppen så hadde det det ikke vært noe problem! ;-)

      Slett
    2. Du får begynne å stappe sjokoladen rett inni BHen. :oP

      Skal uansett si fra til leverandøren, så kanskje de lager en XS. Selv om mange amerikanere er store, må det da finnes 70 (og mindre) A'er der også. :o)

      Slett
    3. haha - stappe sjokoladen i bh'n - haha du vet å få sagt det Tone! ;-)

      Slett
  2. Hørtes bra ut, men jeg er 85A og da vil jeg kanskje få problemer? Wow, for noen mageruter!

    SvarSlett
    Svar
    1. 85A er str L i denne, men det kan fint være du kan bruke str M som er 80A og at den da vil passe bedre. De er heller store enn små i størrelsen, så det kan være du kan gå litt ned i omkretsen altså, og at det da vil være bedre for cupen. :o)

      Slett
    2. Der fikk du ekspertsvar Anne-Brit! Og størrelse M høres ut som at kommer nok til å passe fint om du skulle ville prøve en slik sportsbh.

      Slett
  3. Liker de skjørta du løper med. Er det en slags "bukse" under?
    Toppen ser også fin ut - morsomt at det kommer flere produkter på markedet fra "nye" produsenter.Jeg kjenner ikke til disse fra før.
    Og du har fine magemuskler altså! :)

    SvarSlett