torsdag 22. august 2013

"Skal du løpe sånn?"

Tim: ”Er DET DER en treningsgenser liksom??”
Silja: ”njaaaa, jeg vet ikke... er det ikke?”
Tim: ”vet ikke - men du skal altså løpe med den?”
Silja: ”ehhh... ja”
Tim: ”Hum.....”
Silja: ”Synes du ikke det ser ut som en løpegenser kanskje?”
Tim: ”Nei!”
Silja: ”nei, det gjør kanskje ikke det..... men den matcher i alle fall de nye skoene min!”
Tim: ”Hum....”
Silja: ”Hum”
Pysjamas?

Så dro jeg ut og løp bakkedrag og konstaterte at både genseren og de nye Nike Lunar Fly 4 skoene dugde - jeg fløy nemlig opp bakken - så da er det vel en løpegenser da!? 


5 kommentarer:

  1. Fin var den i hvert fall! Og egentlig smart å kombinere pysj og løpegenser - perfekt for morgenjogg? :-)

    GOD TUR & GOOD LUCK!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanx ;-) Billig var den også! Vi er på plass. Magen slo seg helt vrang i går - typisk - jeg burde jo ha lært at når det er oppstart i barnehage og skole etter ferien så kommer det ALLTID en slik runde med mage-sjau. ALLTID. Men det hadde jeg altså (som alltid) glemt. Vel, vel, jeg prøver og funker det ikke så har jeg i alle fall masse dopapir i sekken. Silja

      Slett
  2. En løpegenser (og sko) helt etter min smak. Rosa it is. Kjekt med bakkeøkt:-) Hvor lang bakke og hvor mange drag tar du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Rosa it is ;-) Dragene er 290m lange og jeg løper på ca 1:15min (pausen er 2:30min hvor jeg jogger 1:15min og går siste 1:15min før jeg starter rett på neste drag) - mao snakker vi (maks)fart og syre, laaaang pause. Så ingen bratt bakke men når du setter fart så merkes det at det ikke er flatt! Første gang løp jeg 7 drag og denne gangen løp jeg kun 5 for ikke å overdrive rett før løpet her i Zermatt i går. Jeg har ikke helt bestemt meg enda for om jeg skal gå til 10-12 drag eller dele opp i feks. 2x5(7)drag. Planen er i alle fall å øke antallet utover høsten. Så dette er kortintervall lagt til bakke for å jobbe mer med steget, holdningen, osv. og så er det som kjent mer skånsomt å løpe i bakke ;-) Silja

      Slett
  3. ELSKER fargene - og både genseren og skoene!:)

    SvarSlett