søndag 16. juni 2013

Uka som gikk

Det ble en begivenhetsrik uke
Mandag:
15,7km rulleski (1t16min)

Tirsdag: 9,2km løping (4,6km motbakke – 4,6km utfor; 57min)
Onsdag: 6,5km rolig jogg på SRM
Torsdag: 13,55km rolig langtur (1t23min)
Fredag: -
Lørdag: Bislettmila 48:02min
Søndag: 53km rolig langtur på sykkel (2t20min)
Hvem sa seriøs? ;-) Takk for bilder Thomas G.!!

 Jeg bare står her og fikser håret mitt litt jeg - og så lager jeg litt grimaser ;-)

 # løpte km siste ukene - det ser ut som det går rett vei nå.....
 Ja... og til slutt litt trippehake ;-) (FOTO: Mauro Pau)

God treningsuke!!

6 kommentarer:

  1. Med skikkelig Fredrikstaddialekt roper jeg ut:
    Dette "kallær jæj en skikkelig bra uke - knællbra!"

    You are back! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå - nå - knegg - knegg ;-) Det var en bra uke men så skal det jo helst ikke dabbe av igjen da - det blir ikke lett å holde trøkket oppe denne uka men jeg får bare prøve som best jeg kan!

      Heldigvis er ikke målet mitt å trene MEST mulig men å trene BEST mulig ;-)

      Slett
  2. Det ser virkelig ut som om du er tilbake i god-formen igjen nå, Silja!
    Veldig bra uke du har hatt treningsmessig, med mye variert trening :)

    SvarSlett
  3. Fasan, den ene bloggeren etter den andre i shtilig løpeskjørt. Nå bukker jeg unna for presset. (mMn ærlig talt, kan'kke ha rødt på sykkeltrøya når sykkel'n er rosa!!!)
    Bra uke. Hvordan reagerer, hmmm, dine edlere deler på disse lange sykkelturene? jeg sliter litt der altså ;-/

    SvarSlett
    Svar
    1. Ærlig talt: "Orbea-rose" MÅ matches med rødt sykkeltøy! Sånn er det bare ;-)

      Dobbel padding hadde ikke skadet (for å si det slik) men det går egentlig ganske bra (bedre enn fryktet)....

      Slett
  4. Spreking.....ser ut som du koser deg

    SvarSlett