søndag 16. juni 2013

Bislettmila 2013


kl. 08:00: står opp og konstaterer at formen er uggen.
kl.09:00: tvinger i meg ca. en brødskive og en dobbel latte
kl.10:00: @Sognsvann for å leke kondismedarbeider
kl.11:00: @Svartkulp - knipser bilder for kondis
kl.12:00: @Bislett stadion – må ha mer mat! Tvinger ned et rundstykke og litt vann. Slapper av i sola og føler meg isklar.
kl.12:15-45: Siri ankommer – Hege kommer – Tone er på plass – Jeanette tripper inn – og skravla går nonstop!! Fem skravlesjuke jenter = sirkus! Moro ;-)

Sirkus Bislettmila




Oppladningen ble mao. ikke av det mest avslappende slaget men jeg hadde ikke løpt fortere i dag om jeg hadde spist mer, drukket mer, slappet av mer, ligget å dratt meg på sofaen i timene før start.... nei, jeg hadde ikke løpt ett skvatt raskere om forholdene var annerledes!

Jeg skulle ha en hardøkt og jeg hadde tenkt at 48min var akkurat passe hardt. Så da la jeg opp løpet etter skjema til 48:00min og krysset målstreken etter 48:02min. Misson completed!

Det var varmt – derfor løp jeg halvnaken. Det var HELDIGVIS masse (mot)vind – ellers hadde jeg besvimt av heteslag. Det ble en del forbiløping – slikt må man påregne når man løper i flokk inne på en bane. Det var god tilbakemelding fra speaker – selv om han på et tidspunkt påsto at jeg hadde løpt en runde mer enn hva som var tilfelle (slikt skjer!). Jeg løp ganske jevnt (rundetidene finner du HER) og e
tter forholdene får jeg si meg svært godt fornøyd med dagens økt!

Jeg er svært godt fornøyd med arrangementet selv om der alltid er småting man kan justere på (eks. premiene som damene fikk i dag.... en herrevest i størrelse large -  hva er det liksom??? Det må vi vel være enig i at var en liten katastrofe!).
To av sirkus Bislettmilas fem representer kom på pallen -Hege og Siri-
Bislettmila anno 2013 var GØY og jeg håper de arrangerer løpet til neste år også!! ;-)

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med meget bra løping. Avvik på 2 sekunder fra planen må sies å være bra beregnet. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det vitner om god selvinnsikt Peer og god evne til å holde seg til planen ;-)

      Slett
  2. Du er ei løpedronning altså! GRATTIS!
    Og må gjenta at jeg elsker skjørtet ditt. Var på Glommaløpet i går, der så jeg ei jente stille i et sort løpeskjørt - stilig! dette har kommet for å bli! Og ja enig; hva slags premie var dette??! ærlig talt! :) Neste år kan jo herrene få stringtruser - str small??:)

    SvarSlett
    Svar
    1. sjukt bra forslag Janne ;-) Point made!! Kult med Glommaløpet - venter på rapport fra det løpet!

      Slett
  3. Det var veldig gøy! Og imponerende planlegging og gjennomføring. Vi sees snart:))

    SvarSlett
  4. Det hørtes gøy ut! Synd så mange løp kræsjet i går... Veldig bra og disiplinert løpt! :)

    SvarSlett
  5. Bra planlegging og bra kjørt!

    Gøy å skravle før og etter :-)
    Og håper bislettmila står på terminlista neste år også, da med egen kvinnestart og litt mer seriøse premier

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi lagde litt av et sirkus på tirbuna før start.... ;-)

      Enig: premiene var en katastrofe og jeg synes Janne sitt forslag om å gi guttene stringtruser i str Small var ganske slående; for saken er jo at DET aldri under noen omstendigheter ville vært et alternativ!! Jeg skal ikke utbrodere dette tema mer -for du skjønner hva jeg mener ;-)

      Nuvel - vi satser på at det blir nytt løp i 2014.

      Slett