fredag 28. juni 2013

10Km du Mont-Blanc

Joda - jeg er på plass i Chamonix. Joda - jeg er sånn passe klar assa - selv om jeg ikke aner hva som venter meg. Jeg prøvde å spørre Frode litt om hvordan denne 10-km løypa var men han bare grein litt på nesa og sa at det var "bare" et par partier hvor han hadde måttet gå.... "GÅ???" sa jeg og himla med øya "var det SÅ bratt altså?". Vel - hallo liksom - vi snakker Chamonix så det må nødvendigvis bli litt bratt!! :-)
Løypeprofilen -lånt bilde fra Frode!

Føler at jeg er litt på underskudd etter en hektisk uke med gruff i halsen og etter omgangsyka sist helg - men jeg hadde verdens letteste ben (om ikke annet!) på dagens lille løpeøkt med min kjære. Så hvis pusten ikke hemmer meg i morgen så blir det helt sikkert en fin tur...... i regnvær! I morgen er nemlig eneste dagen det er meldt regn; filler'n! Løpet starter også på et ukristelig tidspunkt kl. 09:00! 

ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz

Nå gjenstår det bare å bestemme meg for om jeg skal løpe med mine nye Skins kompresjonstighs ELLER med mitt nye Salomon løpeskjørt og lange sokker. Er det viktigst å sikre leggene i forhold til kramper i bakkene eller er det viktigst å komprimere lårene i motbakkene?? Tja! Jeg holder en knapp på leggene selv om 3/4 lang tights frister hvis det blir veldig surt og kaldt.

Valgets kval
Det eneste jeg vet er at jeg løper med startnummer og med mine nye Salomon Sense S-lab!

Wish me luck :-)

4 kommentarer:

  1. Lykke til i morgen, dette går veien!

    SvarSlett
  2. Lykke til, Silja. May the force be with you as well!

    SvarSlett
  3. Du og dine løpeturer altså - GØY! Dette høres jo nesten eksotisk ut!
    Uansett antrekk - dette går veien!:) (må bare fort si at skins funker veldig bra! er superfornøyd med samtlige tights fra skins som er testet)
    Anyway; LYKKE TIL TØFFA!

    SvarSlett
  4. Så eksotisk! Det høres ut til å bli en fantastisk opplevelse (der man ikke bryr seg så mye om tida). Mye freshe klær, tror jeg hadde gått for å sikre leggene!

    Lykke tiL!

    SvarSlett