onsdag 3. april 2013

SRM 347

Så er den i gang da.... den etterlengtede Sognsvann Rundt Medsols (SRM) karusellen! Fikk du ikke med deg sesongens første løp i dag så har du fortsatt mange muligheter, for det blir selvsagt arrangert løp HVER onsdag på Sogsnvann frem til november. Hurra ;-)
Silja&Jeanette in action. Bildet er stjålet fra Espen sin blogg!

Jeg bisto som arrangør i dag så jeg løp derfor heller en aldri så liten økt i dag tidlig jeg; 1,305,631km løp jeg... for å være helt nøyaktig.... i alle fall om jeg skal stole på GPS'n. Tok en liten "trip around the world" jeg sånn på mårran før jobb - fikk sett mye bare en skarve halvtime; kan anbefales! ;-)
Bra økt dette her!


Ses neste onsdag på Sognsvann da til SRM løp nr. 348!! ;-)

11 kommentarer:

  1. Bra jobba Silja! Snart får vi se deg rundt vannet løpende!

    SvarSlett
    Svar
    1. For de som var på sognsvann I DAG så kunne de se meg "løpende"; sprang ikke fort men jeg hadde en bevegelsestid rundt vanet som tilsat at jeg i alle fall ikke gikk ;-)

      Slett
  2. wow, silja! du kan til og med løpe på vann jo. sprekt :)

    SvarSlett
  3. Jøss, dét var litt av en langtur gitt! ;p

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er så inn i granskauen sprek for tiden Guro ;-D

      Slett
  4. Vet du, jeg har aldri vært med på SRM - i år må jeg jo teste det. Man velger selv hvor mange runder, ikke sant? Greit å løpe der nå eller? ikke for mye snø/is?
    Så bra økt du hadde selv forresten! Trip Around The World, ja, hvorfor ikke:)) he he! God helg - kanskje vi sees på søndag? Skiftesonen LIVE

    SvarSlett
    Svar
    1. Skiftesonen LIVE rekker jeg ikke! Kommer rett fra landsmøte og kommer å tilbringe dagen med poden.

      Ja du velger selv hvor mange runder du skal løpe så lenge du er i mål til kl.19:10; da tas nemlig tidtakersystemet ned. Så det er bare å starte og så løper du så mange runder som du orker, gidder, greier; og du har altså litt over en time til rådighet. Gleder meg til å se deg ;-) Kanskje vi kan avtale å ta en dobbel en dag: svømme først, så løpe? Når isen har gått vel og merke, hehe.

      Slett
    2. Altså: når isen på vannet har gått ;-) Men det forsto du sikkert, hehe.

      Det er nemlig litt is og snø på enkelte, korte, partier rundt vannet nå MEN, det er godt mulig å løpe altså! ~97% av runden er bar men du kan risikere å bli litt bløt på bena på de slapsete partiene, men det må man tåle om våren.

      Slett
  5. Helt herlig at våren har startet, men jeg synes det lukter veldig vondt ute mange steder nå. Skikkelig kvalmt, nesten litt spyaktig. Lurer på hva slags prosesser som skaper sånn lukt ute. Men det blir heldigvis borte når våren kommer for fullt og det spirer og gror.

    SvarSlett
  6. Tar gjerne en DOBBEL en dag! På tide å treffes:) yes, etter snøen sier takk for seg! gosh, nå har den ligget lenge nok

    SvarSlett