fredag 5. april 2013

Jeg insisterer....


Jeg insisterer på at
1. påskenøtter er glemte julenøtter, som man finner innerst i skapet ved en tilfeldighet rundt påsketider, og som da ukritisk bare resirkuleres
2. naturlige roser i kinna etter en løpetur er mye tøffere enn rouge
3. det sikreste vårtegnet er slettes ikke hestehov og hvitveis men definitivt og uomtvistelig vonde beinhinner
4. alle veier fører til Rotterdam
5. I will beat this shit
6. tålmodighet er ikke en dyd, men en dyd av nødvendighet!
Svært fornøyd etter årets lengste langtur!

Roser i kinna er en ting, men sprutrød i tryne.... det er hva jeg var etter å ha gjennomført årets lengste løpeøkt i dag; 17km. HURRA! Flagget er fortsatt heist til topps og jeg gir meg ikke uten kamp; denne kampen har nemlig kun en mulig vinner: MEG!!

På programmet står det nå landsmøte i KONDIS og dermed en dag hvilings før evt. 5km gateløp på Søndag. Da arrangeres det nemlig 3, 5 og 21km løp i Fredrikstad hvor landsmøtedeltakerene i tradisjon tro stiller til start; jeg er påmeldt 5km..... vi får se!!


GOD HELG! TREN BRA ;-) 



3 kommentarer:

  1. Så braaa Silja!! Yey you! :D Så flink du er ;)
    Hihi, jeg var ute og løp sånn... 6km i går, og du kan jo si det sånn; jeg var jo bare "litt" ute av løpeformen ;p

    God helg og lykke til på søndag

    SvarSlett
  2. Lykke til med morgendagens 5 km. Skulle gjerne vært der å løpt halvmaraton, men det passer litt dårlig i år. Når formen heller ikke er på topp (selv om den stadig blir bedre), så bestemte jeg meg for å droppe det. Litt kjedelig selvfølgelig. Har løpt der de 3 siste årene, og mine tre beste halvmaratontider kommer alle fra Fredrikstadløpet.

    SvarSlett
  3. Dette går jo virkelig den rette veien! "Sykt bra" som 11-åringen her ville sagt.

    Og jeg er enig med deg i forhold til julepåske nøtter, beinhinner, veibeskrivelse og definisjonen på tålmodighet:) Go girl!

    SvarSlett