fredag 19. april 2013

Dagens outfit -Energy Boost!

Innlegget er oppdatert med lenke til artikkel på KONDIS; her!

Jeg forstår hvis du tror fotografen var full.... men det var han altså ikke - det var heller ikke jeg altså ;-)


Tidligere i uka var jeg invitert til pressefrokost med Adidas og Elixia i Adidas sin Pop-Up store på Egertorget. Jeg var invitert som bloggeren siljaifarta men valgte å poste litt fra denne frokosten på KONDIS! HER kan du derfor lese mer.

Det ble altså ikke bare frokost og spennende foredrag for å si det slik..... det ble også Adidas fra topp til tå gitt! Og nytt tøy må jo testet umiddelbart.

Både over og underdelen besto løpetesten. Digger både tights og overdel. Ingen tvil om det. Buksa har ingen snor i livet og jeg er egentlig litt skeptisk til bukser som ikke kan justeres i livet.... egentlig liker jeg følesen av at buksa "henger litt løst" på hoftene men snor i livet gir liksom en liten ekstra sikkerhet.

Uansett: jeg digger plaggene!!!

Testa Adidas Energy Boost skoene på Bislett i dag og jeg får bare konkludere med at jeg må løpe noen flere turer med dem før jeg kan gi min endelige dom; det må som regel mer enn en data til for å få meg hekta liksom.... ;-) 

GOD TRENINGSRIK HELG!



3 kommentarer:

  1. Så kult med et slikt arrangement!
    Flotte klær - man får ALDRI nok av det i skapet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja man burde i grunn bli invitert litt oftere til slike arrangementer ;-)

      Jeg har utrolig nok ganske mye gammelt ræl i skapet, så det var digg men noe nytt. Fikk vårfølelse med en gang jeg.

      Slett
  2. Så gøy! Kanskje jeg må få med meg moren min og søsteren min, på "Jentebølgen" i Stavanger (eller er det egentlig på Sandnes?) :)

    SvarSlett