søndag 9. desember 2012

Silja -prinsessen på erten??



Nå har jeg testet Sarva Xtiro på noen turer og jeg lurer på om jeg faktisk kanskje er en ekte prinsesse..... ?? Ja det lurer jeg virkelig på! For selv om jeg ikke er verken gul eller blå eller mørbanket i hele kroppen så får jeg vondt under foten av den ene piggen når jeg løper. Den piggen som er midt under foten på høyre ben kjenner jeg og det er ikke akkurat stilig....
Piggen som er ringet rundt er den som er til besvær!
Jeg kan forsøke å legge en tynn såle nedi skoen kanskje? Eller så må jeg rett og slett bare kanskje dra ut denne ene piggen?

Jeg får primært vondt når jeg løper på isdekket asfalt.... i skogen og på snødekte skogsbilveier har ikke piggen vært til besvær. Så det kan virke som piggen best kjennes på det hardeste underlaget. Så kanskje det betyr at jeg ikke er en helt ekte prinsesse likevel? For en ekte prinsesse skulle vel merke piggen uansett underlag, eller?? ;-)
Sarva Xtiro
Jeg er uansett veldig godt fornøyd med skoene; de er lette, sitter godt på foten min og gir godt feste på vinterføre. Det gjenstår altså bare å finne en liten "reodorfelgenløsning" for å bli kvitt dette piggproblemet og så tenker jeg skoene er funnet prinsessen verdig ;-)

Og i dagens adventskalender:
Luke 9:
11km rolig løpeøkt

Da får jeg bare ønske alle en særs god treningsuke! Ikke lenge igjen til juleferien nå..... og juleferie er jo som kjent det samme som TRENINGSLEIR, ikke sant!!??? Jeg gleder meg i alle fall masse til årets juletrim!



5 kommentarer:

  1. Ja, gleder meg til laaang juleferie og masse godvær sånn som nå når vi må gå på jobb ;)
    Det skal det trimmes og trenes!
    Og så blir det nok av god tid til full restituasjon uten noe annet stress :)

    Sånne vinterpiggsko ser forresten veldig store og tunge ut på bilder.
    Men de er kanskje ikke sånn i virkeligheten?

    Jeg må tvinge meg ut på treningsturer innimellom juleshopping og jobbing.

    SvarSlett
    Svar
    1. Disse er lette (var det 248g de veide??) men de gamle Sarva skoene jeg hadde var veldig tunge og klumpete! Icebug er også lette... så det er ikke så ille som det kan se ut som ;-) Det viktigste er jo at du greier å tvinge deg ut mellom slagene så du holder hjulene i gang selv om det er vanskelig i disse førjuls tider. Jeg må også tvinge meg selv i treningstøyet for tiden... om det er en trøst ;-)

      Slett
  2. Fjern den møkkapiggen! Jeg sliter også med vondter ved bruk av pigger, så jeg løper på helsa løs uten noe som helst av pigger eller brodder. Det har gått fint så langt! Men skoene dine er veldig fine, da... *sikle*

    Juletrim ja, er du gæren! Gleder meg som en unge til masse dagslystrening! Og så gleder jeg meg til å lese dine T&S-Camp-juleinnlegg :) Tradisjon, det!

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, julecamp må det bli men jeg vil ha SNØØØØØØØ!!! Blir jo ikke det samme om vi ikke får gått på ski under julecampen ;-)

      Slett
  3. Jammen bra du sa det. For selvfølgelig er juleferie treningsleir.
    Jeg skal hjem til jul og som vanlig gi opphav et seriøs forsøk på å få skikk på formen min. For bare håpe det blir ordentlig føre, så ikke hele jula tilbringes på mølle.

    Med bra føre mener jeg selvfølgelig - IKKE SNØØØØØ, heller ihvertfall snø med mange minus. Ikke som nå hvor den laver ned blaut og regntung. Det minste man kan forlange av en vinter er at den skal være kald.

    SvarSlett