lørdag 22. desember 2012

Luke 21 og 22



Anna påsto at jeg ikke hadde sprukket; jeg var bare på et lite sidespor sa hun.... jeg likte den tanken! Så i går var jeg tilbake på rett spor.... for en kort stund i alle fall.... for i luke 21 lå det nemlig en aldri så liten forkjølelse og lura.... ;-)

Luke 21:
8,8km løpings på Bislett

I går kjente jeg fort at ”noe” ikke var som det skulle være. Pulsen var bemerkelsesverdig høy. Selv om farten var høy var dette en fart som normalt skulle føles grei (og som en uke tidligere hadde føltes helt grei) men nå følte jeg at jeg måtte jobbe. Helt feil følelse!! Og da jeg hadde holdt marsjfarten noen runder begynte jeg å kjenne det i halsen.... det forklarte jo saken! Og jeg måtte dra på meg langermet genser fordi jeg frøs....

Jeg valgte å gi meg mens leken var god og rusla hjem....
Små-trøtt i trynet i dag ;-)
Luke 22: 6km rolig løpings (6:09min/km)

I dag ville jeg bare ha litt frisk luft. Jeg jogga rolig ned til Bislett og da jeg vel var fremme anså jeg det som svært lite fornuftig å fortsette. Jeg luska derfor i dusjen og satte kursen hjemover. På vei hjem kom jeg over denne vakre skapningen....

Perfekt for kaffeifarta ;-)
Jeg bare måtte ha den med strikkemønster! Så nå blir jeg å frakte min morgenlige kaffe latte til jobb på en litt mer sikker måte enn tidligere. Og siden det nå er jul og jeg er små-sjuk, ja så blir denne selvsagt brukt til deilig varm gløgg foran peisen!
Snart er det jul folkens ;-) Gleder du deg like masse som meg eller??


7 kommentarer:

  1. Ja jeg gleder meg masse til jul!
    Masse hvile og rolige dager, vekke fra stress og mas, vekke fra noen slemme kolleger og andre ting.
    Herlig med lange, late dager og selvsagt muligheter for litt kosetrening når det måtte passe.
    Og i morgen kommer det nok mer snø :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde gledet meg til mer snø og ski i julen. Nå må jeg nok se an denne forkjølelsen litt men skulle jeg kvikne til så må jeg bare få gått litt på ski i julen ;-)

      Slett
  2. Uuuh! Selvfølgelig må jeg jo kommentere når jeg ser en "strikke-kopp"! Hehe.. ;) Den var jo dritkul!
    Er det sånn "kan vaskes-kopp" eller? Ser ihvertfall slik ut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja var den ikke ordentlig stilig Guro?? Jeg kunne nesten tenke meg at du ville like den ja :-) Selve koppen er av porselen og lokket er av silikon står det, så det er vaskbart både kopp og lokk. Helt genialt for meg som lager en kopp hver morgen og som svært ofte ender med å ta med kaffekoppen og drikker den i bilen på vei til barnehagen og jobb... har jeg sølt noen ganger? Jepp det har jeg! så nå må det vel bli slutt på den sølinga en gang for alle hehe

      Slett
  3. Snart skal alt ha strikkemønster - jeg ser for meg langrennsski i strikkemønster, løpetights i strikkemønster, sykler i strikkemønster eller kanskje slagstøvler i strikkemønster :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Langrennski i strikkemønster hørtes slettes ikke dumt ut.... ;-)

      Slett
    2. Stiller meg i køen for å få de skiene;)

      Slett