søndag 1. juli 2012

Juni -kom og dro sin kos!

Løping: 139km
Sykkel: 169km / 5 økter
Svømming: 2.95km / to økter (inkl. Hove tri)
Core: 5 økter (2t)

Personlige rekorder: 14:11min på Sognsvann Rundt Medsols (SRM) og 30:15min på to runder'n

Tri konkurranser: Hove Tri (min andre olympiske distanse)
Månedens opptur: Salomon Trail Tour (3,5km terrengløp) 19:36min
Nedtur: at jeg ikke fikk løpt StHans galoppen

Ukesrekord i Juni: 44km løping i uke 25
Ny ukesrekord: 46km løping i uke 26 (inkl. 1. Juli økta)

Annet: en veldig kort fjelltur rakk jeg også i Juni :-)

Planer for Juli: trene mer!! Er det ikke det vi alle egentlig vil??? :-)

GOD SOMMERTRIMMINGS FOLKENS!

10 kommentarer:

  1. jo helt klart! Ja til mer trening:)Nydelig bilde! Godt med både ferie og trening i slike omgivelser. Nyt videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Flott bilde og kjekt å lese fakta om din juni-trening. Du er jo flink som også tar tohjulingen i bruk:-)

      Slett
    2. Sykkeltrimmings er nødvendig når man skal delta på triathlon ;-) Dessuten er det glimrende som alternativ trening, restitusjon og rekreasjon!

      Slett
  2. Så flink du er! Min plan for juli: trene intervaller og langturer så mye jeg kan helt til 27.juli, og derretter snike inn så mange økter så mulig på ferie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra! Det er vel i grunn det jeg burde gjøre også; intervaller i komb. med lenger økter.

      Slett
  3. Lykke til med planen. Min plan for Juli: slappe av mer, sove mer, ha mer tid til trening!

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres ut som en glimrende plan!!

      Slett
  4. mai var tydeligvis rekordenes måned for silja - flink du! :) god sommer!

    SvarSlett
  5. Jeg vil trene mer, er utålmodig etter å komme tilbake i form etter hersens mai, men ting går tregt og siden jeg nå er på glovarm amerikaferie blir det vel heller gradvis mindre før jeg havner i tv-sofaen.
    Det skjer hver gang, jeg reiser ivei på ferie med gode intensjoner og sunnhet, helse og stødig trening også skjærer det seg etter 3 dager.
    Nuvel, ferie er også ok.
    God sommer.

    SvarSlett