torsdag 3. mai 2012

SRM 320

kondis.no ligger det nå ute masse fine bilder fra løpet i går; og når jeg skriver "løpet", ja, da mener jeg selvsagt løpet over alle løp: Sognsvann Rundt Medsols (SRM)!

I går jogga jeg to runder rundt vannet i komfortsone-fart. Første runden jogget jeg også sammen med selveste grunnleggeren av "Komfortsona IL", Espen Mosjonisten. Og det passet jo veldig bra å slå av en prat med selveste komfortsoneeksperten når jeg for tiden er på let etter komfortsone-farta mi ;-)
Veldig lett å smile samt skravle når pulsen ikke er skyhøy! ;-) (Foto: Lasse W. for kondis).

Totalt ble det i underkant av 10km på i underkant av 60min i går og det kan kun beskrives med ett ord: DEILIG!!! 

Neste onsdag feirer SRM 11-års jubileum og er det en ting du bør få med deg så er det når SRM feirer jubileum ;-)


4 kommentarer:

  1. Flotte bilder på Kondis!
    Sånne bildereportasjer skulle det vært hver eneste gang fra SRM :=)
    Men som vanlig ingen av meg, bu-hu :=)

    SRM er utrolig flott på sånne dager.
    Sol, blå himmel og fine omgivelser.
    Det er en egen, god sjarm med SRM!

    SvarSlett
  2. Hei Anonym! Er vi heldige kommer det en reportasje på Sognsvann Rundt Medsols sidene i morgen, med enda flere bilder tatt av fotografen Stian Møller. Kanskje du er med i den reportasjen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres bra ut! Fantastisk god bildekvalitet forresten av det jeg så på Kondis. Gode reportasjer etter løpene er det nok mange som setter pris på.

      Slett
  3. heia frk friskus&mosjonisten! må se å få debutert på SRM snart ja.. :)

    SvarSlett