søndag 27. mai 2012

I mål ;-)

Yes, da kom jeg i mål med treninga i uke 21 også da.... tilslutt ;-)
Fint mål ;-)

Trøbbel  i tårnet
Magen(e våre) slo seg litt vrang denne uka (varmen?) og lillegutt hadde behov for en dag hjemme fra barnehagen; og således renner altså dagene av gårde ;-) Fredag plukket vi opp en noe slukøret Timmelim som måtte avbryte intervalløkta pga magetrøbbel (og Timbo avbryter som kjent ikke en økt sånn helt uten videre....). Og min planlagte lørdagsøkt ble utsatt til i dag da jeg ikke var helt klar for ”lomma full av dopapir og la det stå til” varianten.... vel, vel, nok sjitprat ;-)

Ukas eneste styrkeøkt....
"Ser ikke en eneste muskel jeg da" (hilsen Tim).

Oppsummering Uke 21
Mandag: hvile
Tirsdag: 7km restitusjon’s jogg (sneglefart og puls i dødssona)
Onsdag: hvile (magetrøbbel-helvete var i gang)
Torsdag: Intervalløkt; 5 x 860-880m (3:54 – 3:54 – 3:51 – 3:54 – 3:52min), totalt 16km.
Fredag: hvile
Lørdag: hvile
Søndag: Morgenøkt: 13km moderat løpeøkt (snittfart 5:30mim/km) og lomma full av dopapir (som jeg heldigvis slapp å bruke!).
Ettermiddagsøkt: 34,55km sykkel (starta med klatring til Tryvann).

Det ble altså en fin avslutning på en ellers så bedriten uke ;-)

6 kommentarer:

  1. En knallavslutning på uka, da! Også fikk du hvilt litt etter de tøffe takene forrige uke. Dette kommer til å gå fort etterhvert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nettopp! ;-) Etter en hard uke passet det perfekt med en "hvile" uke og disse magegreiene var ikke av den kategorien som tapper masse krefter, så resultatet etter denne uka er intet mindre enn MASSE energi på konto'n ;-)

      Slett
  2. Jada, jeg jobber i barnehage, vi har sett det der også..

    Ut på veien med nye sko i dag (nå snart..) Asics Kayano. Leter stadig etter noe som skal få meg sprekere (kanskje en ny shorts også ville bidratt..?)

    Fortsatt god Pinse.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ah, så det var altså ikke bare i vårt hus....

      Vet du, du får bare kjøpe shorts også for vi to skal løpe 10Km sammen og da må du ha motivasjon altså! ;-)

      Slett
  3. 2 økter om dagen er jo sånn GreteW greier.
    Jeg blir sjokkstum hver gang jeg ser noen som beveger seg når det er over 20+, selv kryper jeg ned i kjelleren med is -).

    (godt at de magegreiene var kortvarige!)

    SvarSlett
  4. God bedring! Hver sin sykdom sier jeg bare så dårlig at det er noe som kan ødelegge så gode planer. Og 2 økter på en dag?! Skikkelig imponert

    SvarSlett