mandag 23. april 2012

Post-Rotterdam

Tiden etter Rotterdam kan best beskrives med ett ord: HEKTISK! 
Trimmings uke 16
Mandag: shopping
Tirsdag: nix
Onsdag: 2xSRM (6,6km)
Torsdag: transport (6km)
Fredag: nada
Lørdag: forsøk på langtur; det ble til slutt 11km
Søndag: nothing
Totalt: 23,8km

Sist uke var det mye av alt bortsett fra søvn og trening ;-)
Godt med en god kos når man kommer hjem fra trening og er helt pudding!!

Satser på at uke 17 blir litt roligere ;-)
Lykke til med siste innspurt til alle dere som gjør sist finpuss på formen før Sentrumsløpet!!!
Over og ut ;)

12 kommentarer:

  1. man skal ikke kjimse av 23,8 km! vel gjennomført uke. og koser fra minier er undervurdert :) over og ut!

    SvarSlett
  2. Det er visst ikke bare meg som hadde ikke tid til noe i uke 16. Nå endelig er vi i uke 17. Ny uke nye muligheter. Vi får håpe at nå blir det mer tid til kos og trening. Heldigvis pleier de ukene å svinge som i berg og dal-bane.

    SvarSlett
  3. Er det ikke sånn det skal være da, med noen rolige (trenings) uker innimellom?

    SvarSlett
    Svar
    1. Absolutt! Og en av mine kjepphester er jo nettopp dette med "å bruke overskuddet man får ved å trene" de ukene det stormer som verst på alle andre fronter ;-) Det er jo nettopp bla. derfor vi trener.... eller: i alle fall derfor jeg trener ;-)

      Slett
  4. Skal du ikke løpe Sentrumsløpet?
    Kom igjen a :=)

    Jeg holder på med siste forberedelser og idag ble det intervalltrening 4x4.
    Løp i 4:00-4:10 min/km-fart.
    Fanken det er hardt!
    Jeg ble nesten litt kvalm på slutten.

    I morgen blir det siste 10-km tur og jeg håper den innfri og gir et oppløftende resultat før Sentrumsløpet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til; slike tider lover bra ;-) Jeg stiller til start om jeg får barnepass... og tar det som et bonsuløp hvor dagsformen bestemmer innsatsen.

      Slett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Trodde du også skulle løpe Sentrumsløpet! Men du har sikkert andre mål i sikte tenker jeg!

      Slett
    2. Målet var Rotterdam og ikke Sentrumsløpet. Og jeg skulle ikke delta i år men så fikk en kollega strekk og jeg overtok brått strtnr. hans. Problemet er at jeg ikke har fått barnevakt enda; så vi får se.... Jeg tar det hele med knusende ro; enten får jeg barnepass og da løper jeg, hvis ikke så heier jeg, begge deler er moro og ren BONUS ;-D

      Slett
  6. 23,8 kilometer er da ikke dårlig:) Min uke har vært fylt med lite trening, lite annet (les: skolearbeid) og mye soving! Satser på at dette blir en litt mer effektiv uke, skal ikke så fryktelig mye til for å gjøre det bedre enn forrige uke hvert fall:) Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  7. 23, 8 kilometer er 23, 8 kilometer. Det er for eksempel nesten 60 400-metere. Relativt sett, er det mye. Det kommer bare an på hva man sammenligner med. Og shopping? En hel ettermiddag med shopping kan fort oppleves som en hard treningsøkt. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, ja når du sier det på den måten så.... ;-) nei, rolige uker på treningsfronten må til når det stormer som verst på alle andre fronter! Når jeg føler meg sliten i kroppen er det som regel fordi jeg er sliten i hodet; og det respekterer jeg ;-)

      Slett