torsdag 19. april 2012

Silja i 100 ;-)

I går, endelig, ble jeg offisielt medlem i "SRM 100 klubben"; yeah ;-) Ikke hver dag man registrer 100 SRM løp så det må man jo feire ;-) (Foto: G. Naas, kondis).

kondis.no kan du se mange fine bilder fra løpet i går HER; løp nummer to denne sesongen. Siste løp er ikke før siste uka i oktober så det er fortsatt mange muligheter for å delta!!

Bli med, bli med ;-)

I går tok jeg to runder i morderat tempo (5:30min/km); ankom SRM "just in time" og la i vei. Skulle egentlig løpe rolig (dvs. 6:00min/km) og selv om det føltes rolig så blir man jo fort avslørt av pulsmålingene; nytter ikke å lure seg selv der gitt ;-) Så "moderat" it was! Jeanette løper helt klart i hundre for tiden; knallmoro! ;-) (Foto: G. Naas, kondis)

I går ble det ny pers på Jeanette, IGJEN!! Jeg er imponert til tusen ;-)

Neste uke er det ny uke, nye muligheter og nytt SRM løp :-)

Bli med, bli med ;-)

8 kommentarer:

  1. Å, dere heldige hovedstadsboere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp vi er heldige!!! Helt klart ;-)

      Slett
  2. Hei!
    Er nokså fersk i gamet når det gjelder løping, og hva tider angår.. Lurte på om du kunne forklare litt enkelt hva det vil si at du løper 5:30min/km?

    Hilsen Guro :)

    SvarSlett
  3. Hei Guro!
    Mange (kanskje de fleste?) bruker km/t når de snakke om hastighet. Jeg er kanskje litt sær på dette punktet, men jeg bruker altså min/km når jeg snakker om løping og fart. Så da jeg brukte 5:30min pr km i går så tilsvarer altså det 11km/t. Om du bruker 6min på å løpe 1km så tilsvarer det 10km/t osv osv.

    Denne hastighetskalkulatoren kan være fin å bruke; her får du både km/t og min/km: http://runekm.com/speed-calc/#0,0

    Silja :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ok, tusen takk for svaret du ga! Ble litt klokere nå ;)

      Slett
  4. Synes det er lettere å bruke pulsklokke jeg.
    Da kan man få begge deler i displayet, dvs BÅDE min/km og hastighet.
    To fluer i en smekk - smakk smakk!
    I tillegg kan du få en del annet snadder på displayet.
    Mye bedre enn en nettkalkulator :=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Alt til sitt bruk sier jeg bare; alt til sitt bruk.... ;-)

      Slett
  5. 100 løp, det er mange kilometer og sikkert mange gode minner og opplevelser.
    jeg har store planer om å sette kursen mot Sognsvann en onsdag, skal bare vente til det roer seg litt mtp. antall deltakere....noe det sikkert, dessverre, gjør nærmere sommeren.

    SvarSlett