mandag 26. mars 2012

Six minutes of fame....

Eller som jeg heller vil si "six minutes of shame" ;-)

Sportsmagasinet kl.18:00 på TV2 zebra.... kan ikke akkurat si at jeg gleder meg men what is done is done ;-) Jeg tester sko på Løplabbet og innslaget omhandler skovalg og litt om sesongstarten.

En liten digresjon
Innskutt bisetning om mitt forhold til fame: på Immunologisk institutt henger det bilde av alle som har tatt doktorgrad opp gjennom årene; vil kaller det "the wall of fame" og jeg trives nok hakket bedre på den veggen enn som skotester på tv ;-) Bildet av meg som henger på the wall of fame på Riksen.

Og for dere som er opptatt av trening; sist uke ble det 45min Bosu core, nothing more, nothing less ;-)

HA EN KNAKBRAKENDE BRA TRENINGSUKE ;-)

19 kommentarer:

  1. Synd jeg ikke fikk sett på dine 6 min of fame, men det er jo et fint bilde av deg da! :)

    SvarSlett
  2. i missed it! når sendes reprisen?! :P

    SvarSlett
  3. Tviler på at det kommer i reprise men dere gikk ikke glipp av såååå mye altså ;-)

    SvarSlett
  4. Jovisst er jeg opptatt av trening og fame, men er enda mer nyskjerrig på denne doktorgraden din! Å ta doktorgrad på immunologisk institutt høres kjemepeinteressant ut:) Jobber du der fremdeles?

    SvarSlett
    Svar
    1. Mia, jeg er labnerd jeg også ;-) Jeg tok doktorgrad på tema genetikk og cøliaki; dvs jeg forsøkte å kartlegge gener som disponerte for sykdommen. Jeg jobbet på Riksen frem til desember og har nå en midlertidlig stilling på Ullevål... så får vi se hva det blir til høsten ;-)

      Slett
    2. Så kjekt da! Doktorgraden din høres kjempespennende ut, så du får vel en interessant jobb til høsten også=)

      Sjokoladedipen jeg bruker er forresten denne: http://www.iherb.com/Walden-Farms-Chocolate-Dip-340-g/39765?at=0 Veldig godt for å stoppe hverdsagssøtsuget:)

      Slett
  5. Hva tok du doktorgrad i? Bare lirte siden det er det jeg jobber med med mye glede

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tok doktorgrad innen medisinsk genetikk; på tema genetikk og cøliaki. Prosjektet gikk ut på å kartlegge gener som disponerte for sykdommen.

      Jøsses... tenke at dere spør om doktorgraden min og ikke om treninga mi ;-) hehehe, moro!!

      Slett
  6. Hmm, jeg fikk ikke med meg dine 6 minutes of fame... Hva slags program var det og når er reprisen?

    Fint bilde :) Fin tradisjon da å henge opp bilde av de som har bestått en doktorgrad :)

    God bedring til deg, håper at energi og form blir bedre denne uka, slik at du orker litt trening :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var bare et lite innslag på Sportsmagasinet på TV2 zebra; litt i forhold til løpssesongen og litt om valg av sko. Så jeg var "hun som skulle teste sko" ;-)

      Ja, jeg håper energien kommer tilbake for det er i grunn det som har vært verst denne uka: følelsen av total mangel på energi! Grusom følelse!! jeg har putta i meg paracet for å orke å gå på jobb og har dermed ikke orket en tøddel av noe som helst annet etter jobb. ALT føles latterlig tungt men det går heldigvis over; tenke de som har det sånn hver dag.... Så, ja, det skal bli godt å få tilbake energien ;-) Ha en flott treningsuke!!

      Slett
  7. Kult Silja! Det skulle jeg gjerne sett:-)

    SvarSlett
  8. Ah, jeg var på barnekor-konsert ...;-)
    Ok, all ære til trening og prestasjoner og interesse og det der, men doktorgrad er nå noe i en helt egen divisjon. Jeg blir ør i hodet av å tenke på master.
    Håper det blir litt mer trening denne uka . Når er Rotterdam?

    SvarSlett
    Svar
    1. Rotterdam er bare tre små uker unna men det får gå som det går!! Oppladningen ble altså ikke som planlagt, jeg er mentalt forberedt på at jeg er blitt satt litt tilbake etter denne uka, og, jeg hopper rett over på plan B, dvs. kjører korte, harde og hektiske økter de siste ukene nå frem mot Rotterdam - må bare bli litt mer frisk først ;-)

      Slett
  9. Hei,

    Jeg fikk med meg Siljas 6 minutes of fame:-) Og jommen var det klipp fra NM i min gamle sport (Rytmisk Gymnastikk) i det samme programmet. Sjeldent skue på norsk tv:-).

    Silja, jeg synes du gjorde et fint intervju, ingenting å være ashamed over. Jeg synes også at du ser supersporty ut og at mannen din så veldig brun ut:-).

    Hilsen Janicke L.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanx, du er snill ;-) Og han er uforskammet brun fra naturens side (en dæsj polynesisike gener gir fin farge!!) Misunner han den fargen ;-)

      Slett
    2. Mer ærlig enn snill:-)

      Slett
  10. Silja gjør seg aldri bort. Hun har kontroll og viser seg alltid fra en bra side :) Og flink til å løpe er hun også !

    SvarSlett
    Svar
    1. Kunne jo skimte sixpack'en, det er bra dame det!

      Jeg får henge meg bak Silja i løypa, kanskje jeg plukker opp noen tips!

      Slett