tirsdag 13. mars 2012

Silja ble redningen ;-)

Du vet når avisene bruker egennavn i overskrifter som tilfeldigvis sammenfaller med ditt navn..... og spesielt når overskriften har litt sving over seg av typen ”Benny slår tilbake” eller ”Rita gikk berserk”. Ja, slike avisnotiser har en tendens til å henge på kontordøra di før du vet ordet av det.... Fra Norsk Ukeblad nummer 11

Og når egennavnet atpåtil sammenfaller med.....
..... ja da slipper du i alle fall ikke unna!!

Norsk Ukeblad fanget opp historien til Tim og ville lage en sak på det. Denne uka var historien på trykk og resultatet ble etter min mening bra ;-)

Dette er ikke ment som selvskryt altså; når jeg skryter av meg selv så sier jeg i fra på forhånd!! ;-) Nei, jeg syntes bare det var litt moro å se overskriften.... Og de som fortjener skryt er journalisten og fotografen; og selvsagt Tim da, for at han deler av seg selv. Jeg kan le har jeg fått høre og det kan jaggu se ut som at det stemmer! ;-)

Først Birkebeinerbladet, nå Norsk Ukeblad og så kan dere bare gjette hvem som blir neste ;-)

15 kommentarer:

  1. Fantastisk overskrift og fine bilder
    , da er det lov med subtil selvskryt -)

    (Tror det må være det gladeste jeg har sett noen på joggetur. Jammen godt jeg og 8k aldri havner i avisa, for det der hadde vi aldri klart.)

    SvarSlett
  2. Herlig! Det er så fint dere begge er så åpne og positive, jeg vet at det hjelper mange. :-)

    SvarSlett
  3. Så flott at dere er så åpne. Til inspirasjon for mange vil jeg tro!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den historien vil jeg lese. Veldig bra å dele slikt med leserne:-) Flotte bilder også, så det ut til:-)

      Slett
  4. Wow, se på kjendisparet da;-). Hvor skal dette ende? Eget talkshow, live-overføring av løpeøkter? Dere er så fine sammen:-)))))

    Gratulerer med artikkel, jeg vil også lese den.

    Jeg følger litt med på bloggen til mannen din, kanskje jeg sniker meg til en kommentar der etterhvert også. Synes uansett det er flott at han deler tankene sine.

    Mvh Janicke L.

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, kjendisparet ja... ;-) Vel, jeg har ikke så stort ekponeringsbehov, sånn egentlig og sånn i bunn og grunn! MEN, saken er viktig så da er det greit.... og du må bare driste deg til å legge igjen en kommentar til Tim; han er helt ufarlig ;-) Ha en toppers dag!

      Slett
  5. Så gøy å være i blad da, kjendiser tihi:) Og så søte dere er på joggetur, like bredt smil begge to!

    Synes Tim er ståltøff som er åpen om sin sterke historie. Har lest om han i både Birkebeinerbladet og i Kondis og er imponert over ærligheten hans rundt dette temaet. Tror han på den måten hjelper mange som sliter med det samme:)

    SvarSlett
  6. Barskt gjort :)
    Tror jeg skal kjøpe mitt første ukeblad siden....noensinne!

    SvarSlett
  7. Så gøy! Litt eksponering må være greit, så lenge man kommer med noe vettugt. Og så fine bilder, de burde dere få på "orntli'".

    SvarSlett
  8. Så morro! Dette tror jeg blir en god inspirasjon for mange :)

    SvarSlett
  9. Bra greier!
    Jeg skal spørre min mor om jeg kan låne Norsk Ukeblad nå :)

    Og hva blir det neste?, skriver du.
    Hmm, la meg gjette VG eller Aktiv-sidene til enten DN eller Finansavisen..?

    SvarSlett
  10. kjærestepar i gamle da'r! denne artikkelen må jeg lese - heldigvis får mamma bladet i posten :P dere er et flott par; inspirerende og ærlige. heia!

    SvarSlett
  11. Mye bra kommentarer - takk for det altså :)
    Dette har blitt en kjepphest for meg, fordi jeg selv vet hvor vanskelig det er å ha sånne issues.
    Greia er vel at jeg vil at folk skal trene, løpe, konkurrere osv - fordi det er moro - og samtidig bra for helsa.
    Som president i KONDIS er dette også sef. viktig.

    Jeg kan med veldig stor ærlighet si at trening nok ikke alltid gjøes med glede, noen ganger er det dessverre tvang...

    Ikke kom dit, hold det på avstand. Det viktige er gleden ved aktivitet. Og den gleden er mer og mer verdt ettersom årene går :)

    Og Silja - er sef en viktig person for meg, som artikkelen forteller. En er alltid avhengig av å ha noen til å korrigere. Selvom jeg ikke alltid hører på henne da :)

    SvarSlett
  12. Neste stopp: Skavlan!

    Dere er så skjønne (og snart kjendiser :))

    / Fortare Anna

    SvarSlett
  13. så utrolig bra :) og det er helt sikkert til inspirasjon!

    SvarSlett