mandag 5. mars 2012

Hjemmelagde müslibarer: nammers ;-)

I dag har jeg lekt kokk igjen ;-)
Jeg fikk oppskriften på verdens beste müslibar av sjefen i dag... nammers ;-) Det blir mange barer av en ca 3/4-full langpanne ;-)

Og det var i grunn bra jeg var driftig på kjøkkenet rett etter jobb i dag, FØR trening, for da jeg kom inn døra for andre gang i dag.... etter trening.... ja da var det godt å kunne skjære av en liten bit å kose meg med som forrett mens jeg lagde middag. MYE godt i denne oppskriften; smekkfull av kalorier!!! ;-)

Dagens trim: bakke-intervaller med OSI.
Jeg var ikke helt i slag før økta i dag og kjente tendenser til sår hals etter oppvarminga, men, jeg løp likevel 4 bakkedrag. Min GPS målte bakken til 650m og tiden jeg brukte: 3:30min - 3:35min - 3:39min - 3:31min. Dette tilsvarer en fart på 5:30min/km, som jeg ikke akkurat syntes var særlig imponerende fort, men.... det var bakkeintervall, og puls på 180-182 tilsier helt klart at jeg jobba bra ;-) Og OSi er en herlig gjeng å trene med så uansett, fort eller sakte, gøy var det i alle fall å være på fellestrening!!! :-)

Så, da er uka sparket i gang og det er bare å ønske dere en fantastisk kalori- og treningsrik uke; JUHU, GAME ON ;-)

7 kommentarer:

  1. yummy - får du lov av sjefen til å legge ut oppskrift eller? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, da har jeg fått grønt lys for å dele oppskriften; legger den inn i innlegget ;-)

      Slett
  2. Så fristende ut :)

    Jeg så forresten en annen oppskrift på energibarer i DN Aktiv denne uka.
    En skikkelig hjemmelaget godbit som visstnok hadde langtvirkende effekt og var god å ha på langturer.

    SvarSlett
  3. Forresten!
    Trekkes den müslibaren med et sjokoladetrekk etterpå... :)

    SvarSlett
  4. Hmmm... Det såg GØTT ut! :-) Uppskrift æ bra!! :-) Håpar du bare kjænner frisk hals og, at du fær god vike! :-)

    SvarSlett