mandag 20. februar 2012

Silja -nå også Asics babe :-)

Da er det altså klart at du som kondismedlem kan melde deg på Oslo maraton til redusert pris. HURRA!!! Og det er i samme stund også offisielt at kondis feirer sitt 50-års jubileum med en egen presidentpulje i oslo maraton: HER kan du lese hva det innebærer ;-)
Motto til kondispulja: ikke først i mål men morsomst underveis!

Kondis fyller altså 50 år i år og i den anledning har jeg som frivillig medarbeider mottatt en knakende fin Asics jakke. Jakka var veldig kul!!! Og matchende lue... ai ai ai ;-)

Min kjære kom hjem med denne jakka til meg akkurat i det jeg skulle på trening i dag; så da måtte jeg bare ta den i bruk med en eneste gang. Fet bakside ;-)

Og jakka klarte økta bedre enn hva jeg gjorde; au au au sa ryggen (jeg må slutte å falle på ski!), og etterpå var det hofteleddbøyerene som skrek au au au (virker som jeg vist aldri skal bli kvitt problematikken i hofteleddene), mens jeg, jeg bare smiler jeg ;-)

26 kommentarer:

  1. Den var skikkelig stilig! Grattis med ny, kul jakke:-)

    Hva sier du til en GC date snart forresten? (jada, jeg vet det ikke heter det lenger - men nekter å ta i bruk det nye navnet!)

    SvarSlett
  2. I min verden heter det fortsatt GC og jeg nekter også :-) Har du også mottatt flere sms fra GC med ordlyd "trenger du å komme igang med treningen igjen?" ?? Jeg har i alle fall fått så mange nå at en GC date helt klart er på sin plass!! Kanskje vi like godt må klinke til med en trippeløkt? :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp!! Er klar for all trening jeg kan få til jeg:-)

      Har ikke fått sånn sms, for jeg er ikke helt vanlig medlem vettu

      Slett
  3. Veldig fin jakke, og bra du kom på trening i går!! Håper ikke du føler deg alt for mye "lurt" ... Du fikk jo litt selskap etterhvert! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, jeg er liksom av den negative typen, som blir furten og langsinnt hahaha ;-) Nei, jeg er bare veldig happy for at dere dro meg ut av sofa'n i går; jeg trenger virkelig å komme i gang igjen nå!!! Og de få dragene jeg løp bekrefter at formen er laber for det kostet!! :-D

      Slett
  4. Fin jakke!!! Det er ikke noe bedre for motivasjon enn nye treningsklær.
    Sitter hjemme å forter, har også lyst å komme meg ut å trene, men tør ikke føt hofta er OK.

    SvarSlett
    Svar
    1. HELT enig; nytt tøy og utstyr=ny motivasjon! God bedring med hofta di!!

      Slett
  5. Nike eller Asics; spiller ingen rolle. En babe er en babe uansett.

    Savner bare litt tofsar...

    / Fortare Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantastisk; tofsar skal bli!!! ;-D

      Slett
  6. Fin jake, også roda da gitt! Me like! :)

    SvarSlett
  7. Du er og blir en babe ville jeg sagt - lol

    SvarSlett
  8. Mye skjult reklame på den jakka der :)
    Deilig med nytt treningstøy!

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, det er liten tvil om at det er kondis som sponser seg selv, hehe ;-) Dette er "KONDIS-jakka"; lagd av kondis i forbindelse med sitt eget 50-års jubileumet; da skulle det vel brått bare mangle at man ikke reklamerte for KONDIS ;-)

      Slett
  9. Kjente et lite spenningssug i magen da jeg så "statusen" til Kondis på facebook om at de har egen pulje på 5 timer. Har så lyst, men TYPISK Mia så kommer tankene og tvilen "Men klarer jeg dette her da????"

    SvarSlett
    Svar
    1. Ah!!! Fra det du skiver kan jeg med en gang si følgende: du er den rette for denne pulja!!!! :-D Tim vil koke over av glede når han leser det du skriver for dette er akkurat målgruppa: de som har lysst men som ikke er helt sikre på om de tørr!!! MELD DEG PÅ sier jeg bare; du klarer det ;-) Tim loser alle til mål!

      Slett
    2. Da var jeg påmeldt! (hjelp!) Er det noen steder man skal melde seg på Kondis puljen på 5 timer?:)

      Slett
    3. KNALLBRA! Det jobbes med saken Mia.... kondis-pulja burde ligget i rullegardinmenyen på påmeldingsskjema; håper de kan klare å legge til et slik valg der ;-)

      Slett
    4. Oki, jeg meldte meg på 4.45<, men dette går kanskje an å ordne på "minside" på Oslo Maraton=)

      Slett
  10. Superstilig! Jeg skulle med glede reklamert for Kondis med sånne babe-klær! Forresten fantastisk ny layout på bladet, jeg ble overbegeistret av å lese nye utgaven!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marit, skal bringe dette videre på redaksjonsmøtet i morgen!! Det er viktig å synes og dette er helt klart noe helt annet enn de blå kondis-jakkene som vi bruker på stand; de er for anonyme rett og slett ;-) For at organisasjonen skal leve videre må vi ha medlemmer; og for å få medlemmer må vi synliggjøre oss ;-) simple as that

      Slett
  11. Mia : meld deg på. Jeg garanterer en flott dag i Oslo sine gater. 5 timer fikser vi helt greit og du kommer til å være verdens mest stolte person etterpå (etter meg) - for jeg kommer jo til å være even more stolt. Maraton er sef. litt sånn gruglede, men med litt trening og positive tankebaner fikser vi biffen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Blir kjekt å løpe i en pulje ledet av selveste Kondis-presidenten=)

      Slett
  12. Fin jakke :) alltid morsomt med nytt treningstøy :)

    Og bra tiltak fra kondis :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig bra tilltak fra kondis! Jeg synes 5-timerspuja var en kjempefin ting å iverksette!

      Slett