fredag 10. februar 2012

HK skimaraton ...eller blir det doskåla??

Dette kan kun bety en ting: påmeldt HK skimaraton 23km i mårra.

Og i ordentlig Silja ånd så melder jeg meg ikke på før jeg må, dvs i ettermiddag ;-) Og i ordentlig Silja ånd så er jeg overhodet ikke forberedt.... men det gjør absolutt ikke noe!! For dette skal kun være GØY ;-)

Og dette kan minne om karboloading, noe det i grunn også SKULLE være, men, er du observant så ser du at halvparten av maten ligger igjen på tallerknen..... ....og det betyr at mor ikke er helt i slag! Kanskje ikke like dårlig som Siri men kanskje, i verste fall, på god vei dit og skimaraton blir erstattet med doskåla?? Vi får se!!

Nå må jeg forsøke å smøre ski, noe jeg kan si med sikkerhet at jeg absolutt ikke behersker.... så, uforberedt, forkjølt, dårlig form, null smørekunskaper og omgangsyke: dette kan bare bli GØY ja ;-)

Ønsk meg lykke til a ;-)

21 kommentarer:

  1. heia silja! man må yte for å nyte og dette er å yte. kanskje vi må stille mannsterke med plakater i løypa i morraoppe i holmenkollen?! du er rå :)

    SvarSlett
  2. God tur, regner med at du får ekstremt god uttelling for ukens to skiturer. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. EKSTREMT er ordet ja ;-) Teknikk er viktig på ski så jeg tror nok turene våre er det som kommer til å utgjøre den lille forskjellen i dag ja ;-)

      Slett
  3. Som jeg skrev til Siri; jeg synes lakris og cola er den beste medisinen mot kvalme. Brusen har du jo, og kanskje noen sure smågodtjordbær gjør samme nytten som salt lakris? God bedring hvert fall! Håper du er frisk og rask til å stille på startstreken i morgen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk; cola og salt er alltid bra!!! Selv om det ikke kurerer så lindrer det "smerten". Selv mener jeg at cola MÅ brukes til medisinske formål og at det har en positiv effekt på løs mage, jepp, det har det så absolutt ;-)

      Slett
  4. Du kommer til å fise avgårde som en verpesyk høne - og skal bare ha det gøy :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Najs ;-) I dag skal det være gøy og siden kroppen er "så dær", så er det rammene jeg må forholde meg til og sørge for at jeg har det gøy innenfor de rammene! I can do that!

      Slett
  5. Lykke til, Silja!! Jeg går ikke i morgen. Ikke i form og har rett og slett ikke lyst. Heier på deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. God bedring til deg Randi Helen; synd at du ikke stiller men har stor forståelse for det valget!! Mange som er syke nå, men, at epedemien skulle slå til midt i HK tiden kan man ikke gjøre noe med....

      Slett
  6. Jeg beundrer spontaniteten! Håper formen er på topp i morra og at du far et godt renn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Rimi (eller er det Rema?) hevder at det enkel er det beste. Jeg har alltid påstått at det spontane er det beste; og det kommer jeg til å fortsette med ;-) Formen er ikke på topp men så fremt jeg rekker starten så skal jeg gå.

      Slett
  7. Lykke til og god bedring! Får håper kvalmen gir seg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Utrolig hva 7t søvn kan gjøre; selv om min kjære påstår at jeg sjeldent har sovet mer urolig haha ;-) Hovne lymfeknuter i halsen er det jeg kjenner mest nå, kvalmen er foreløpig ikke verre enn at jeg synes det går bra. vi får se, mange timer til start ennå ;-)

      Slett
  8. Lykke til i dag! Håper formen holder seg noenlunde bra så du får en fin tur. :-) Hurra for spontaniteten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Enig, hurra for spontanitet!! Formen var uggen før start, merket ikke noe underveis annet enn at kreftene brått tok slutt litt for tidlig.... noe de sikkert hadde gjort uansett før-form!! ;-)

      Slett
  9. Du er nok allerede igang - men lykke til uansett.
    Go go osv!! (veldig fancy skidress forresten -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og nå er jeg godt over målstreken også ;-) Dressen... hehe, den var kjøpt for ingenting på salg (junior dress) men dette er selvsagt ikke info. jeg deler ;-)

      Slett
  10. Du er et skifantom! Bra vi begge ristet av oss de ugne følelsene. Å være dårlig dagen før skirenn må jo være en en dårlig spøk fra skjebnens side. Iallfall når det kan kureres med litt cola. Jeg synes forøvrig at cola fungerer utmerket som restitusjonstilbehør også.

    SvarSlett