torsdag 9. februar 2012

Gromjentene på skitur ;-)

Dagens økt som utgikk: Intervaller med OSI på Bislett
Hvorfor: jeg har rolig treningsuke og er ikke motivert for løping :-) Simple as that!
Alternativ økt: ski!!
Hvorfor: selvforklarende!!! Men er du i tvil: fordi ski er DIGGERE ENN DIGGEST ;-)
Æ d itte vækkert?? ;-)

Føre: Litt trått føre i dag....
Temp.: ganske kaldt selv om det ikke var mer enn -10C sånn cirkus.
Smøretips for dagens føre: skiene har ikke fått smøring siden en gang i midten av januar så spør du hva jeg smørte med så er svaret: orange?? kanskje sånn cirka orange... eller, indigo-blå? ;-) (mao. hakke filla peiling men en fin blanding av gammal skismøring!!).
Gromjinta Adelheid ;-)

Turfølge: Futt'n Fart Adelheid også kalt gromjinta fordi hun er grom og jente ;-)
Mål: gå en rolig skitur og nyte livet.
Fasit: en rolig tur med tidvis høy puls og spurtdueller opp brattbakkene ;-)
Distanse: 13km
Tid: 1t13min
Antall tryn: ingen (BRA!!!)
Antall glipptak: JA! :-)
Snittpuls: 158 (som ikke egentlig er så høyt til meg å være)
Max puls: 176 (ikke så høyt det heller... til meg å være)
Og vi nøt livet!!

Konklusjon: neste uke skal vi gå en HARD intervalløkt på ski og vi gleder oss!

11 kommentarer:

  1. Mål: å bli like glade som dere når jeg går på ski.

    Inspirerende -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan du klare vet du ;-D

      Slett
    2. Blir glad bare jeg hører ordet ski jeg, Ingalill. Gjør ikke alle det? :D

      Slett
    3. haha helt enig med deg adelheid!!

      Slett
    4. (hehe) til dopaminjentene.

      Slett
  2. Det er jo lyst i skisporet.
    Hadde du fri idag eller?
    Fantastisk vær ute for de som hadde muligheten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi gikk rett etter jobb ;-) Desverre akkurat for sent til å nyte godværet men det får bli en annen dag!

      Slett
  3. Ja, jeg istemmer i alt. Med unntak av at jeg visste hva jeg hadde under skia... Gleder meg til fullt øs i neste uke. Nå er det offentlig og du kan ikke trekke deg. Håper jeg kan stjele bilde til jeg selv kommer så langt at jeg orker å skrive et innlegg?... :)
    For jammen ser vi blide ut på bilde! :)

    Nå er jeg trøtt etter tre skikvelden på rad. Natta!

    SvarSlett
  4. Så glade og blide dere ser ut! Rak motsetning til meg altså :) Jeg jobber på en mer postitiv innstilling.

    Men dere er flinke ass! Imponert i vinkel!

    SvarSlett
  5. Kjekt med ski! Alltid like spennende å se om smøringen man la på en gang i forrige måned holder. Jeg er elendig på å smøre ski, og bestandig etterpåklok når man kommer innover marka og merker at ting ikke går som det skal:)

    SvarSlett