onsdag 8. februar 2012

Get inspired :-)

Når det kommer til å gjøre øvelser på stuegulvet hjemme så er det bare en ting å si: JEG SUGER BIG TIME!!!

Jeg føler meg bare ekstremt lat og tiltaksløs når det kommer til å gjøre øvelser hjemme på kvelden. Det er rett og slett drit kjedelig! Spesielt når jeg ikke kan stikke ut å løpe meg varm først, men, på den annen side: når lillegutt ligger og sover så kan jeg faktisk trene. JA, jeg kan faktisk trene når han sover, jeg kan trene inne... på stuegulvet.... uten oppvarming.... og selv om det er driiiiiiit kjedelig: jeg kan faktisk trene!

Jeg har et barn, som sover, og jeg er hjemme, alene.... og jeg kan faktisk trene!!! :-D

YES, I can ;-) Sport på tv, lego og fyr på peisen... og Tim i planken! Ja, det går fint an å trene hjemme da ;-)

Så, i kveld har jeg latt meg inspirere av denne videoen HER

Det ser kanskje ikke så fryktelig tungt ut men jeg kjenner min begrensning og det sugde krefter ;-) Her har jeg virkelig noe å strekke meg etter, ME LIKE ;-)

15 kommentarer:

  1. Træning om kvelln, når poden æ i sæng, og du he huset fe deg sjov - det æ fantastisk! Om det æ sykkelrulle hell ein halvtime styrke...:-) Sofaen fristar ikkje i det heile tatt...;-)))))) You can do it!! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk marie, den trengte jeg!! Du er jo knallflink til å trene etter at poden er i seng, det vet jeg jo. SÅ jeg får tenke på deg når det butter og stramme meg opp!

      Slett
  2. fantastisk pep-talk til deg selv! funker alltid :) og ja, du kan trene, men hallo; for et program da!!! du legger lista høyt skjønner jeg, men jeg liker det. inspirerende greier :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det var en laaaaang pep-talk hehe. Og selvsagt skal vi legge lista høyt... jeg klarte selvsagt ikke hele serien uten pause på første forsøk men jeg tok da alle variantene og tenker at det ikke er mange gangene før jeg kjører hele non-stop ;-)

      Slett
    2. fantastisk innstilling! :) skal teste det ut selv, lover! sist jeg prøvde noe du hadde lagt ut på bloggen her (en av de lårcurl styrkeøvelsene dine) så kunne jeg jo ikke gå på flere dager, så dette gleder jeg meg til :P

      Slett
  3. Jeg har vært og løpt på Bislett ikveld.
    Slitsomt idag altså.
    Har vært uggen i hele dag, nesten litt kvalm, trøtt og slapp.
    Men jeg tvang meg ut etter en time på sofaen.
    Det gjorde vondt mens det sto på.
    Og rundetidene ble bare dårligere og dårligere.
    Kroppen er sliten.
    Men jeg gjennomførte målet. 10 runder.
    Føler meg litt bedre nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. har noen slike dager ja... og da synes jeg det er veldig vanskelig å vite hva som er best; trene og håpe at man kvikner til eller stå over... "man vet jo aldri før man har prøvd" og "det er ingen skam å snu" er det noe som heter så ofte tenker jeg at jeg gir det et forsøk og går det ikke så kaster jeg bare inn håndkle ;-)

      Slett
  4. Svar
    1. Good! Det er noe som heter disiplin og som av og til ikke er like lett.... disiplinen til å kjøre høy-puls er det ikke noe å klage på men disiplin til å gjøre øvelser som man trenger samt å kjøre lav-puls trening er det verre med ;-)

      Slett
  5. Thank you! Så enkelt, men likevel så effektivt. Men du, neste gang vil vi ha filmsnutt med DEG...!

    SvarSlett
    Svar
    1. Selvfølgelig, selvfølgelig, lover filmsnutt med meg i hovedrollen neste gang!! ;-)

      Slett
  6. De plankeøvelsene er syk tunge! Lykke til! dette klarer du helt sikkert lett! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. den serien på filmen er tung, men det er mulig :-) bare vi øver LITT så går det å gjøre hele med tiden!

      Slett
  7. He he he. Det minner meg om Sällskapsresan. "- Jag kan flyga (styrketräna), jag är inte rädd"

    Jeg håper at jeg kan lære meg å elske planken. Jeg jobber på saken... Du er ikke alene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Utrolig bra Anna "jag e inta redd" hahahahahha var det stig helmer? ;-) jeg hater sideplanken....fordi jeg er svak i høyre side ;-)

      Slett