lørdag 21. januar 2012

Silja i bloggosfæren

I ukas nummer av KK står overskriften "De beste, sunne bloggene NÅ!".

KK nummer 3

Under denne overskriften står en oversikt over ni ulike blogger hvor "siljaifarta" ligger under overskriften "For deg som elsker aktivt uteliv (altså ute i naturen...)".
Bloggoversikt

Så, med tanke på alle sjokoladebildene jeg har postet på bloggen min og overskriften "beste, sunne blogger".... jeg klager ikke! ;-)

Av de andre bloggene som presenteres her har jeg kun vært innom bloggene "cathrineslilleboble" og "kunnskapsriktrening" tidligere. Selv om de ni bloggene er trenings og kostholdsrelaterte blogger så er alle unike i den forstand at de ulike jente-bloggerene har ulikt hovedfokus.

De andre bloggene presenteres under overskriftene:
"For deg som vil lese siste nytt"
"For deg med matintoleranse"
"For deg som elsker lavkarbo"
"For deg som vil legge om livsstilen"
"For deg som ønsker kjappe middagstips"
"For deg som vil leve grønt"
"For deg som vil ha mer ut av treningen" (Kunnskapsriktrening)
"For deg som vil trene hjemme" (Cathrine)

Variert utvalg med andre ord.

Enjoy ;-)

24 kommentarer:

  1. Alltid gøy med god omtale! Det var vel definitivt den beste kategorien å stå under også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var vel bloggene som skapte de kategoriene tenker jeg og ikke omvendt ;-)

      Slett
  2. Så flott! Artig å bli lagt merke til. Og det fortjener du:)
    Hilsen Lille søster

    SvarSlett
  3. Not bad, det var jo både kjekt og vel fortjent. Flott å se Norsemaninnslaget fra 2009 på TV2 i dag. "For TV, For Tim, For Norge" - Midt i blinken :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi har ledd godt av den kommentaren en del ganger ;-) manglet barer "For Vålerenga" haha.

      Slett
  4. du gjør deg fortjent til hver eneste sjokoladebit! heia friskus-blogger silja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Friskus-blogger; det var en fin tittel som jeg godt kan leve med, takk for den ;-)

      Slett
  5. OJ! Kjempe bra! Såg også dokumentaren om Norsman hvor både du og Tim var med;) Utrolig imponerende konkuranse! Har jo blitt C kjenndis du nå når du er både på tv og ukeblad;)

    SvarSlett
    Svar
    1. C-kjendis ja, jeg ler ;-) Jeg har ikke kjendis-genet merker jeg og lever fint uten alt for mye oppmerksomhet.... men selvsagt var det moro med KK, det synes jeg helt klart var moro ja ;-)

      Slett
  6. Kanskje du får starte først i kk-løpet til høsten? Da får du si du har noen bloggevenner som gjerne henger seg på ;) Alltid gøy med litt PR da, grattis!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, vel, hvis ikke KK-mila legges til samme dag som hytteplan eller furumomila så skal jeg vurdere å starte i første rekke ;-) så kan vi kjøre en intern blogg-duell, duell mellom alle oss løpeglade blogg-jentene (bare for moro altså) ;-)

      Slett
  7. Så moro, Silja! Blir jo helt starstruck av å kjenne dere - mye pr på ei uke. :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, ja du sier noe ;-) Men nå er jeg over-klar for å prøve TRX OG for å dele den vinflaska som jeg har babla om i evigheter nå!! Sender deg en mail jeg så spikrer vi noen dater ;-)

      Slett
    2. Gratulerer
      , tenker det blir deg og ikke Tone Damlie som styrer oppvarminga til KK-mila 2012 -)

      Slett
    3. God ide Ingalill, jeg tar den på strak arm vettu ;-)

      Slett
  8. Grattis for god omtale i KK. Besøksstatistikken tar seg kanskje enda mer opp nå.
    Hvordan oppdaget du omtalen?
    Tokk KK kontakt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. KK tok kontakt her på bloggen min i høst. Det er selvsagt veldig hyggelig at folk leser bloggen min men om besøkstallet er 10 eller 100 er ikke viktig ;-)

      Slett
  9. Gratulerar!!
    Så tøft å bli kåra som ein av dei beste ni sunne bloggane!
    Det må da virkeleg gje inspirasjon til vidare aktivitetar og blogging?
    Kult med kategorinavnet: "For deg som elsker aktivt uteliv (altså ute i naturen...)" !!

    Besøkstallet synst eg forresten er heller ikkje så viktig, men at dei (få eller mange) som les bloggen min, blir inspirert på noko vis.
    Eg synst nå uansett at bloggen din er artig lesing, så eg stikk nå jamnt innnom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var selvsagt moro å bli veid og funnet tung nok, men jeg er også så nøktern at jeg tenker det er mange andre blogger som like gjerne kunne blitt dratt frem i lyset som min blogg.... jeg er utvilsomt beskjeden!! :-) Uansett så har du rett: det er inspirerende og nå føler jeg at jeg med rette kan fortsette å blogge ;-)

      Slett
  10. Så gøy! Gratulerer=) Bloggen din motiverer virkelig til trening, så var vel fortjent med omtale i kk=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mia ;-) Jeg liker bloggen din også; veldig inspirerende å lese den!!

      Slett
  11. Fint med snø, vinter og skimuligheter. Til uka kommer kanskje 20 minusgrader og da kan kanskje en video fra SRM og de fire årstidene rundt Sognsvann friste?
    Må si sommerbildene gjør at lengselen etter sol og varme øker...

    SvarSlett
  12. -20C?? nei det var da voldsomt, brrrrr ;-) satt i bilen på vei til jobb i dag og fantaserte om treningsleir i Spania... sol og varme: ja takk! ;-)

    SvarSlett