fredag 20. januar 2012

Norseman i morgen på tv2

Filmen "Verdens hardeste triathlon" som TV2 lagde i 2009 sendes i morgen på tv2 kl.16:30-17:30. Så for de av dere som ikke har sett den ennå eller som bare rett og slett ikke får nok av å se den så er det altså fortsatt mulig ;-) Noen liker å ha kamera mer i tryne enn andre; sier ikke hvem ;-))) FOTO: Guy M. Huste

Teamet fulgte tre tullinger i 40-åra gjennom Norseman løypa; verdens hardeste ironman (3,8km svømming, 180km sykling og 42,2km løping). En av tullingene var min kjære....

7 kommentarer:

  1. Den er kjempespennende! Har sett den før, men ser den gjerne igjen:) Virkelig motiverende!

    SvarSlett
  2. Det må jeg se om jeg kan klare å få med meg...

    SvarSlett
  3. Kult, skal definitivt sees!

    SvarSlett
  4. jeg vil og se!!! men da sitter jeg på sykkelsetet og driver mental trening aka galskap. tror du den ligger ute et sted? mon tro om jeg kjenner noen med getboks?!

    SvarSlett
  5. Den må jeg ta opp jeg har nemlig bakvakt og jobber mulig. Morsomt å vite hvem de "tullingene" er

    SvarSlett
  6. Fikk ikke sett det, skulle bort, hadde glemt det.. Reprise en dag eller???

    SvarSlett