søndag 25. desember 2011

Julecampen 2011 lar vente på seg.... atsjo ;-)

GOD JUL :-)

Juleferie er synonymt med fridager og TID. Tid til å late seg, og tid til å TRENE! Hallaluja :-)

Jula 2010 var preget av VELDIG mange minusgrader, skiføre og sjarme.... og vi viet juleferien til "Team Bennett's ski-camp". Kaldt men DIGG! Temp. på skiturene sist jul lå vel mellom -16 og -24C

I år startet vi før-jula med en ny runde forkjølelse! Nå er det VM i snørrheis-konkurranse i heimen ;-) Etter dagens lille joggetur snek jeg meg over 20 løpte kilometer denne uka og får vel være fornøyd med det.

Så lenge vi ikke har feber og termometer-nissen faktisk viser pluss grader(!!), ja så er det bare allmenntilstanden som setter grenser for jule-campen anno 2011 :-)
Mens jeg venter på at formen skal bedre seg så nyter jeg mitt nye Moods tøy; LOVE, love, love ;-) Og jeg sier bare: Hva skal jeg med Jan Thomas når jeg har Tim Bennett?? :-)
Nydusja og usminka etter dagens korte løpetur; iført Moods 100% merino ull; DIGG!! ;-)

Og selvsagt matchende sokke-traktorer ;-)

FORTSATT GOD JULEFERIE FOLKENS!! :-)

8 kommentarer:

  1. God jul og god bedring, Silja! Det eneste som hjelper på denne typen juleforkjølelse er nok store mengder kos!

    SvarSlett
  2. Ulltrøyen og sokkene så fantastisk herlige ut! Og nydelig farge=) God bedring, og fortsatt god jul!

    SvarSlett
  3. Utrolig kult tøy! God bedring! Og god jul. :o)

    SvarSlett
  4. Thanx damer og god jul til dere også ;-)

    SvarSlett
  5. Å for noen lekre klær! Så skikkelig god ut den genseren altså. Tim vet hvordan han skal sjarmere sin idrettskvinne! God bedring og kos deg i julen. Selv drar jeg til fjells og håper på skiføre

    SvarSlett
  6. Tenk at ull kan være så lekkert! :)
    God jul og god bedring!

    SvarSlett
  7. God bedring og fortsatt god jul!

    SvarSlett